A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja, hogy több mint 500 alapvető cikk árát a legnagyobb versenytársak legalacsonyabb áraihoz igazítsa – adta hírül az ESM Magazine.
A kezdeményezés a globális „Carrefour 2026” terv részeként valósul meg, és az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek árának folyamatos monitorozását teszi szükségessé.
Lengyelországban továbbra is az ár a vásárlást befolyásoló egyik legfontosabb tényező, ezért döntött a vállalat az új árpolitika mellett, alternatívát kínálva ezzel a diszkontokkal szemben termékkínálatának beszűkítése nélkül.
Robert Stupak, a Carrefour Polska igazgatótanácsának tagja és marketing-, e-kereskedelmi, árképzési és IT-igazgatója kiemelte, hogy a kezdeményezés azon 2024-es erőfeszítésekre épül, amelyek keretében a kereskedő közel 3000 élelmiszer- és iparcikk árát csökkentette.
Széleskörű árfigyelés és lojalitásprogram
Az árfigyelés a márkás és saját márkás termékekre egyaránt kiterjed olyan kategóriákban, mint a kenyér, tejtermékek (vaj, tej, joghurt, tojás), rizs, tészta, tea, kávé, édességek, snackek, cukor, készételek, italok, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek.
Az árképzés az argentin Maxi modell szerint zajlik, amely a Carrefour csoport globális stratégiájának egyik alappillére.
A vállalat emellett fejleszti a „Mój Carrefour” vásárlói hűségprogramját is, amelyben törzsvásárlói Payback pontokat válthatnak be, a nyugdíjasok keddenként és csütörtökönként 10%-os kedvezményre, az alkalmazást használók pedig személyre szabott kedvezményekre jogosultak.
A Carrefour Polska több mint 900 különböző formátumú üzletet, valamint egy webshopot működtet Lengyelországban.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >