Közkedvelt márkák is használják
A Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. brandjeivel először a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához csatlakozott, majd a kedvező tapasztalatai alapján olyan közkedvelt sajtokat védjegyeztetett, mint például a Medve sajt, a Tihany Camembert vagy a Karaván tömb sajtjai.
Lató Edina, a cég trade marketing managere szerint a védjegyhasználattal hangsúlyozni tudják, milyen fontos számukra ezeknek a termékeknek a hazai eredete. Ráadásul a Magyar Termék eladásösztönző akciói, áruházlánci együttműködései jól támogatják ennek kommunikálását a fogyasztóknak. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Grillsajtok – már nem csak nyáron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Világszintű internetleállás bénította meg a digitális szolgáltatásokat – kártyás fizetések is akadoztak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lojalitás újratöltve – ki nyeri a hűségháborút 2025-ben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Művészek és rózsaszín kamionok hívják fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >