Közkedvelt márkák is használják
A Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. brandjeivel először a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához csatlakozott, majd a kedvező tapasztalatai alapján olyan közkedvelt sajtokat védjegyeztetett, mint például a Medve sajt, a Tihany Camembert vagy a Karaván tömb sajtjai.
Lató Edina, a cég trade marketing managere szerint a védjegyhasználattal hangsúlyozni tudják, milyen fontos számukra ezeknek a termékeknek a hazai eredete. Ráadásul a Magyar Termék eladásösztönző akciói, áruházlánci együttműködései jól támogatják ennek kommunikálását a fogyasztóknak. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >