Közgyűlés és találkozó
A tavalyihoz hasonlóan idén is a SPAR volt a házigazdája a POPAI Magyarország Egyesület éves közgyűlésének és az azt követő szakmai programnak. A Pávaház oktatótermében gyűltek össze a tagok, ahol Kátai Ildikó főtitkár mutatta be a tavalyi év emlékezetes pillanatait és a pénzügyi adatokat. A jelenlévők egyhangúan elfogadták a 2022. évre vonatkozó beszámolót és a közhasznúsági mérleget.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Németh Károly, a SPAR marketingvezetője és a POPAI Magyarország vezetőségi tagja, az idei év mottójához illeszkedve – „Very Fast Moving Brands, Retail, POP” – bemutatta, hogy a kihívásokkal teli gazdasági környezetben hogyan változnak a vásárlási szokások. Az új trendek elé menve ajánlják vevőiknek a SPAR AKCIÓTERV kampánycsomagot, aminek elemei egyenként és összességében is nagy sikert aratnak.
A „Very Fast Moving Retail by SPAR” téma kifejtésére Molnár Anita és Varjú Mátyás, a SPAR piackutatási vezetője és munkatársa, Bicskéről érkeztek volna, de egy baleset miatt kialakult dugóban ragadtak, így az autóból bejelentkezve tartották meg előadásukat. A prezentáció végigvezetett a vásárlási szokások változásán és nagy részleteséggel bepillantást engedett abba, hogyan lehet a marketinget és választékot a vevők és a gyorsan változó környezet szolgálatába állítani. A különleges helyzet pedig azt igazolta, hogy minden váratlan esetből is ki lehet hozni a legjobbat. //
Kapcsolódó cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >