Középpontban az univerzális emberi értékek és a tartósan alacsony árak
A magyar tulajdonú, ajkai székhelyű Ecofamily üzlethálózat idén ünnepli alapításának 21. évfordulóját. Országszerte több mint 60 üzlettel és webáruházzal várják vásárlóikat, amelyeket két logisztikai központból szolgálnak ki: hatékony és optimális folyamataik segítik az üzletek rendeléseinek időben történő kiszállítását, és lehetővé teszik a tartósan alacsony fogyasztói árak fenntartását.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

Molnár Rita
EcoFriend üzletágvezető
Ecofamily
– Kiemelt küldetésünknek tartjuk az alapvető emberi értékek, mint a szeretet, az öröm és a hála fókuszba helyezését – mondja Molnár Rita, az EcoFriend üzletág vezetője. – Célunk, hogy emberségesen professzionális szervezetet építsünk, amelyben legfőbb értékünknek munkatársaink és vásárlóink bizalmát tekintjük. Jelenleg több mint 1500 elhivatott munkatársunk részére olyan munkakörnyezetet teremtünk, ahol jó érzéssel és örömmel dolgozhatunk együtt a közös célok eléréséért.
A drogéria-élelmiszer üzletlánc színes és igényes termékpalettája folyamatosan bővül. A higiéniai cikkektől a baba-mama, illetve szépségápolási termékeken át a tartós élelmiszerekig sok minden megtalálható az üzletekben, amire egy háztartásnak szüksége lehet. Az elmúlt két évtizedben elkötelezetten dolgoznak azon, hogy inspirálják és támogassák munkatársaikat és vásárlóikat az egészségesebb, fenntarthatóbb életmód kialakításának útján. A bio és vegán élelmiszerek mellett a speciális étrendet követő vásárlók is biztonsággal válogathatnak a glutén- és laktózmentes termékek széles kínálatából. Az élelmiszereken túl környezetbarát natúrkozmetikumok, mosószerek és tisztítószerek is megtalálhatóak.
Az egészségesebb, fenntarthatóbb és tudatosabb életmód támogatását EcoFriend termékkategóriájuk fémjelzi.
– Az Ecofamily-üzletek választékán belül létrehozott EcoFriend termékkör kialakítását olyan ember- és világkép inspirálja, amelyben fontos a tudatosság fejlődése és Földünk védelme. Ezt az utat együtt járjuk, egymást támogatva munkatársainkkal, vásárlóinkkal és partnereinkkel – zárja gondolatait az EcoFriend üzletág vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: „Az erős állami beavatkozás hosszú távon biztosan nem célravezető”
A hazai kereskedelmi vállalkozások számára 2024-ben nem csak az infláció…
Tovább olvasom >Új pályán a kiskereskedelem
A kiskereskedelem nem csupán a gazdasági növekedés motorja, hanem a…
Tovább olvasom >