Középpontban az univerzális emberi értékek és a tartósan alacsony árak
A magyar tulajdonú, ajkai székhelyű Ecofamily üzlethálózat idén ünnepli alapításának 21. évfordulóját. Országszerte több mint 60 üzlettel és webáruházzal várják vásárlóikat, amelyeket két logisztikai központból szolgálnak ki: hatékony és optimális folyamataik segítik az üzletek rendeléseinek időben történő kiszállítását, és lehetővé teszik a tartósan alacsony fogyasztói árak fenntartását.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

Molnár Rita
EcoFriend üzletágvezető
Ecofamily
– Kiemelt küldetésünknek tartjuk az alapvető emberi értékek, mint a szeretet, az öröm és a hála fókuszba helyezését – mondja Molnár Rita, az EcoFriend üzletág vezetője. – Célunk, hogy emberségesen professzionális szervezetet építsünk, amelyben legfőbb értékünknek munkatársaink és vásárlóink bizalmát tekintjük. Jelenleg több mint 1500 elhivatott munkatársunk részére olyan munkakörnyezetet teremtünk, ahol jó érzéssel és örömmel dolgozhatunk együtt a közös célok eléréséért.
A drogéria-élelmiszer üzletlánc színes és igényes termékpalettája folyamatosan bővül. A higiéniai cikkektől a baba-mama, illetve szépségápolási termékeken át a tartós élelmiszerekig sok minden megtalálható az üzletekben, amire egy háztartásnak szüksége lehet. Az elmúlt két évtizedben elkötelezetten dolgoznak azon, hogy inspirálják és támogassák munkatársaikat és vásárlóikat az egészségesebb, fenntarthatóbb életmód kialakításának útján. A bio és vegán élelmiszerek mellett a speciális étrendet követő vásárlók is biztonsággal válogathatnak a glutén- és laktózmentes termékek széles kínálatából. Az élelmiszereken túl környezetbarát natúrkozmetikumok, mosószerek és tisztítószerek is megtalálhatóak.
Az egészségesebb, fenntarthatóbb és tudatosabb életmód támogatását EcoFriend termékkategóriájuk fémjelzi.
– Az Ecofamily-üzletek választékán belül létrehozott EcoFriend termékkör kialakítását olyan ember- és világkép inspirálja, amelyben fontos a tudatosság fejlődése és Földünk védelme. Ezt az utat együtt járjuk, egymást támogatva munkatársainkkal, vásárlóinkkal és partnereinkkel – zárja gondolatait az EcoFriend üzletág vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Bolti eszközök és berendezések, 1. rész: Kevesebb kibocsátás, több kontroll
A kiskereskedelmi terek átalakulása ma már nem csupán esztétikai vagy…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >