Közeleg a XI. Magyarországi Bormarketing Konferencia Sopronban
2010. december első csütörtök – péntekjén Sopronban ismét megrendezésre kerül – immár tizenegyedik alkalommal – a Magyarországi Bormarketing Konferencia, melynek a Hotel Sopron ad otthont.
A szakmai találkozó hagyományosan – a magyar közösségi bormarketing aktualitásai mellett – a borágazatot érintő gazdasági jellegű témákat járja körbe.
A konferencia első napján tartott plenáris ülés során az ágazatot érintő 2011. évre tervezett operatív programokról és az elmúlt év eredményeiről Dr. Simon Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója számol be, a magyar szőlő és borágazat kihívásairól és lehetőségeiről pedig Tiffán Zsolt, országgyűlési képviselő, a parlament Szőlészeti – borászati albizottságának elnöke beszél előadásában.
A konferencián tervezett előadások érintik a jogszabályi alkalmazásokat, a védjegyhasználattal kapcsolatos tudnivalókat, de szó lesz gasztronómiáról, kereskedelemről és egy nagyon fontos és érdekes témáról: a bormarketing hagyományos és új irányairól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Innovációk napján átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja 2024” díjak
Idén negyedik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által 2021-ben…
Tovább olvasom >Rómába érkezett a Hungarian Food Business Program
Varsó és Bukarest után Róma városa adott otthont az Agrármarketing Centrum…
Tovább olvasom >Második borversenyt rendezte a Budapest Airport közel 300 magyar borral
Május 9-én került megrendezésre a Budapest Airport második borversenye, amely…
Tovább olvasom >