Közel 1300 résztvevő az idei Evolution konferencián
Az előző évekhez hasonlóan idén is sikerrel zárult az év első szakmai konferenciája, az Evolution. A kétnapos rendezvényen közel 1300 vendég vett részt, akik megközelítőleg 180 témában hallhattak előadásokat több mint 240 előadótól.
Az Evolution konferenciát a szervezők előszeretettel nevezik edukációs workshopnak, ahol a magyar piac sajátosságaira fókuszáló esettanulmányok és gyakorlati példák révén igyekeznek megismertetni a digitális média és marketing szakmai és piaci területeit. Ezt az ígéretüket az idén is beváltották, ugyanis számos magyar piac-specifikus bejelentés és gyakorlati példa volt terítéken. „A résztvevői és az előadói visszajelzések alapján az idei Evolution-ön is sikerült értéket adnunk. Ez az év egy elválasztó év volt, ugyanis a tavalyihoz képest nagyobb volt az érdeklődés a rendezvény iránt, és ezzel a közel 1300-as résztvevőszámmal méltó testvére lett a Média Hungary, Internet Hungary és Digital Hungary konferenciáknak” – mondta Csermely Ákos, a konferencia tulajdonosa.
Idén rendezték meg ötödik alkalommal az Evolution konferenciát, amelyen a hagyományokhoz híven a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei bemutatták az előző évi reklámtortát. Az idei bejelentés csonkára sikeredett, ugyanis a televíziós számok még nem álltak a szövetség rendelkezésére. Ugyanakkor az elérhető adatokból kiderült, hogy a 2015-ös Reklámtortához képest (142,7 milliárd Ft) a 2016-os Reklámtorta (160,06 milliárd Ft) 12,11 %-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról. A rendezvényt Deutsch Tamás, kormánybiztos nyitotta meg, aki bejelentette, hogy az internethasználat áfája 5 százalékra csökken 2018. január elsejétől a Digitális Jólét Program (DJP) 2017-2018-as programnak köszönhetően. A konferencia két napja során az érdeklődők kilenc különböző szekcióval találkozhattak, amelyek nagymértékben lefedték a mai kommunikációs szakma legégetőbb területeit. Terítéken volt a közösségi média, a programmatic, az online videó, a kreativizmus, a digitális jóléti program, a hr, a kereskedelem, a keresőmarketing és a nativ & neuromarketing kapcsolata is.
A szervezők már készülnek a következő nagy konferenciára, ugyanis május 10-11-én érkezik a Média Hungary Siófokon, amely a „Tudsz már sakkozni?” címet kapta. A szervezők a médiatípusok szemszögéből a stratégia-építés szintjeit fogják körbejárni, és a szokásokhoz híven fergeteges bulival is készülnek. „Az Evolution-ön felvonultatott témák közül a kreativitás fog visszaköszönni, amely egyfajta felvezetése volt a Média Hungary egyik témájának. Ugyanis a kreativitás fontos része a stratégiának, ezért Siófokon a különböző média-típusok oldaláról is végig járjuk azt, hogyan jelenik meg a kreativitás a stratégiában és a stratégia-alkotás folyamatában” – mondta Csermely Ákos.
Kapcsolódó cikkeink
Digitalizáció most és holnap
Szeptemberi találkozóját a Digitálisreklám.hu központjában tartotta a magyar POPAI szervezet. Bata István…
Tovább olvasom >A digitális marketingköltések növekszenek az európai kiskereskedők körében
A német kiskereskedők idén közel 30%-kal növelik digitális marketingre fordított…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelem a digitális térben – webinar a PwC szakértőivel
Fogyasztóvédelem a digitális térben – Változó gyakorlat és kiemelt hatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >