Digitalizáció most és holnap
Szeptemberi találkozóját a Digitálisreklám.hu központjában tartotta a magyar POPAI szervezet.
Bata István ügyvezető tulajdonos és Péczely-Tóth Ágnes kereskedelmi és marketingvezető fogadta a részttvevőket. Pazar vendéglátással és a nemzetközi és hazai digitális marketingtapasztalatokat, trendeket, kezdeményezéseket összegző előadással készültek. Végül a kulisszatitkokba is betekintést engedő, még fejlesztés alatt álló eszközök és megoldások kipróbálására is sor kerülhetett.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.//
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >