Közel 1300 résztvevő az idei Evolution konferencián
Az előző évekhez hasonlóan idén is sikerrel zárult az év első szakmai konferenciája, az Evolution. A kétnapos rendezvényen közel 1300 vendég vett részt, akik megközelítőleg 180 témában hallhattak előadásokat több mint 240 előadótól.
Az Evolution konferenciát a szervezők előszeretettel nevezik edukációs workshopnak, ahol a magyar piac sajátosságaira fókuszáló esettanulmányok és gyakorlati példák révén igyekeznek megismertetni a digitális média és marketing szakmai és piaci területeit. Ezt az ígéretüket az idén is beváltották, ugyanis számos magyar piac-specifikus bejelentés és gyakorlati példa volt terítéken. „A résztvevői és az előadói visszajelzések alapján az idei Evolution-ön is sikerült értéket adnunk. Ez az év egy elválasztó év volt, ugyanis a tavalyihoz képest nagyobb volt az érdeklődés a rendezvény iránt, és ezzel a közel 1300-as résztvevőszámmal méltó testvére lett a Média Hungary, Internet Hungary és Digital Hungary konferenciáknak” – mondta Csermely Ákos, a konferencia tulajdonosa.
Idén rendezték meg ötödik alkalommal az Evolution konferenciát, amelyen a hagyományokhoz híven a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei bemutatták az előző évi reklámtortát. Az idei bejelentés csonkára sikeredett, ugyanis a televíziós számok még nem álltak a szövetség rendelkezésére. Ugyanakkor az elérhető adatokból kiderült, hogy a 2015-ös Reklámtortához képest (142,7 milliárd Ft) a 2016-os Reklámtorta (160,06 milliárd Ft) 12,11 %-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról. A rendezvényt Deutsch Tamás, kormánybiztos nyitotta meg, aki bejelentette, hogy az internethasználat áfája 5 százalékra csökken 2018. január elsejétől a Digitális Jólét Program (DJP) 2017-2018-as programnak köszönhetően. A konferencia két napja során az érdeklődők kilenc különböző szekcióval találkozhattak, amelyek nagymértékben lefedték a mai kommunikációs szakma legégetőbb területeit. Terítéken volt a közösségi média, a programmatic, az online videó, a kreativizmus, a digitális jóléti program, a hr, a kereskedelem, a keresőmarketing és a nativ & neuromarketing kapcsolata is.
A szervezők már készülnek a következő nagy konferenciára, ugyanis május 10-11-én érkezik a Média Hungary Siófokon, amely a „Tudsz már sakkozni?” címet kapta. A szervezők a médiatípusok szemszögéből a stratégia-építés szintjeit fogják körbejárni, és a szokásokhoz híven fergeteges bulival is készülnek. „Az Evolution-ön felvonultatott témák közül a kreativitás fog visszaköszönni, amely egyfajta felvezetése volt a Média Hungary egyik témájának. Ugyanis a kreativitás fontos része a stratégiának, ezért Siófokon a különböző média-típusok oldaláról is végig járjuk azt, hogyan jelenik meg a kreativitás a stratégiában és a stratégia-alkotás folyamatában” – mondta Csermely Ákos.
Kapcsolódó cikkeink
A digitális marketingköltések növekszenek az európai kiskereskedők körében
A német kiskereskedők idén közel 30%-kal növelik digitális marketingre fordított…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelem a digitális térben – webinar a PwC szakértőivel
Fogyasztóvédelem a digitális térben – Változó gyakorlat és kiemelt hatósági…
Tovább olvasom >Kroger-Pinterest digitálismarketing-együttműködés
A Kroger Precision Marketing, a The Kroger Co. egyik részlege…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >