Környezettudatos lett a Bacardi is

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 07. 17. 11:14

A Bacardi 2016-tól vezető szerepet tölt be az egyszer használatos műanyag szívószál mentes kampányokban, és a Lonely Whale non-profit szervezet együttműködésével globális kampányt indítottak a műanyagok ellen. A két szervezet 2020-ig egymilliárd alá kívánja csökkenteni a szívószálak használatát – írja az origo.

Dune Ives, a Lonely Whale ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a két szervezet egyesített erővel hozta tető alá azt a kampányt, amelyhez azóta számos márka, vásárló és fogyasztó is csatlakozott.

Úgy gondoljuk, ez lehet az évtized legjelentősebb környezetvédelmi kampánya”
– nyilatkozta Ives a Sustainable Brands oldalnak.

A Bacardi azt is közölte, hogy átvilágítják a globális ellátási láncukat azzal a céllal, hogy kiszűrjék és eltávolítsák a nem lényeges, nem újrahasznosítható és egyszer használatos műanyaghulladékot.
A fogyasztók bevonása az egyszer használatos műanyagok csökkentésébe kritikus lépés. Az egyszer használatos műanyagok a legtöbb kárt okozó óceáni szemét közé tartoznak” – mondta Rick Wilson, a Bacardi vállalati felelősségért felelős alelnöke.

A kampány, amit a #TheFutureDoesntSuck hivatkozás címen fut és Londonban indul útjára, és olyan reklámokkal fut majd, amelyek arra buzdítják a vásárlókat, hogy gondolják át, milyen műanyagot is használnak.

A Bacardi ráadásul a Casa Bacardi zenei események – amelyeket olyan nagyvárosokban rendeznek meg, mint London, Manchester, vagy Birmingham – jegyeladásaiból származó bevételt a Lonely Whale szervezte óceántisztítási programjának ajánlja fel.

A leghíresebb rum-márka ősszel Észak-Amerikában folytatja a kampányt. Becslések szerint az amerikaiak naponta 500 millió egyszer használatos műanyagtermékkel kerülnek kapcsolatba.

A szívószál csak a kezdet, a Bacardival való együttműködésünknek köszönhetően az egész világon tehetünk valamit a műanyag mentes óceánokért – fejtette ki Ives.

Az együttműködés keretében a világ legnagyobb magánkézben lévő szeszesitalcége új tréningprogramokat indított forgalmazó partnerei számára, amelyeken a műanyag használatának kiváltására mutatnak be alternatívákat. (origo)

Kapcsolódó cikkeink