Kontextusfüggő a növényi alapú húsok kedveltsége a fogyasztók körében
Az Appetite új tanulmánya szerint a vállalatoknak kreatív stratégiákat kell alkalmazniuk a fogyasztói kör kiszélesítéséhez.
A növényi alapú húsok fokozott fogyasztása nem feltétlenül vezet a termékek iránti pozitívabb érzelmekhez, azok pozitívabb megítéléséhez – derül ki egy az Appetite című nemzetközi folyóiratban megjelent új tanulmányból, amely az élelmiszerek és italok kiválasztására és fogyasztására gyakorolt kulturális hatásokkal foglalkozik. Ehelyett inkább számít a kontextus, azaz az, hogy miként kerülnek az alternatívák felhasználásra.
A tanulmány azt vizsgálta, hogyan készítik el a fogyasztók otthon a növényi alapú húsokat, és hogy ez befolyásolja-e ezeknek a termékeknek a megítélését. A vizsgálat során mintegy 60, húsban gazdag étrendet követő válaszadó négy héten keresztül hetente két növényi alapú húsételt készített – egyet receptdobozból, egyet pedig magától -, fogyasztott és értékelt.
Kiderült, hogy míg a növényi alapú húsok elfogadottsága a fogyasztók körében az ismételt fogyasztással nem, az alkalmazott receptek és az elkészítés módja hatására változott. A növényi alapú élelmiszerek felhasználásának körülményei mind a receptdobozok, mind a saját készítésű fogások esetében számítottak
Kapcsolódó cikkeink
Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >