Konferencia termekben jól használható nagyképernyős plazmakijelzőt mutatott be a Panasonic
A Panasonic South-East Europe és együttműködő partnere a CubeMedia Kft. rendhagyó eseményen, folyamatosan és spontán alakuló workshop keretében mutatta be a Panasonic nagyformátumú, 85” (2,1 méter átmérőjű) plazma kijelzőjét és a CubeMedia interaktív tartalomszolgáltatását a Symbol Budapest „Café&Lounge” különtermében december 2-án.
A hatalmas kijelző TV csatornák stúdióiban, telekonferencia helyszíneken, konferencia központokban, kiállításokon is egyre népszerűbb lenyűgöző méretének és tökéletes képének köszönhetően, de néhány magánember professzionális házimozi élményét is biztosítja már hazánkban.
Koczka Szabolcs, a CubeMedia Kft ügyvezetője elmondta, hogy a fogyasztók nagyon jól reagálnak az interaktív terminálokon kihelyezett tartalmakra, önként kattintanak a márkák kínálta információkra és jóval több időt töltenek így el, mint a hagyományos médiumokban sugárzott reklám kommunikáció esetén. A várakozókat lehet legnagyobb arányban megszólítani, legyenek akár metro megállóban, orvosi váróban vagy éppen ügyfélszolgálati irodában, szívesen nézik meg a felkínált szórakoztató, informatív, látványos tartalmakat. A cég kreatív megvalósításai, márkaélmény interakciót ösztönző platformjai Amerikától Japánig számos országban, instore és outdoor felületeken is megtalálhatók. Budapesten a sikeres nyári BKV teszt után hamarosan a West-End-ben kerülnek kihelyezésre az interaktív terminálok.
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >