Koch’s: növekvő pályán a termelés és az értékesítés
A tavaly bevezetett nagy sikerű prémiumtermékek után márciusban, a Sirha Budapest kiállításon újabb innovatív készítményekkel jelentkezett a Koch’s Torma Kft. 2022-ben már a Develey brand is megjelenik a kínálatukban.
„Két számjegyű növekedést értünk el 2021-ben, a hazai és az exportpiacokon egyaránt” – válaszolta kérdésünkre Bacskai József, a cég értékesítési vezetője, aki a múlt év januárjától irányítja a területet. – „A legfőbb cél az volt, hogy termékeink országszerte elérhetőek legyenek, 2022-ben is ezen dolgozunk. Jó úton haladunk, már nemcsak a multinacionális láncoknál, hanem minden nagykereskedőnél is kaphatók a készítményeink. Eladási mutatóink folyamatosan javulnak, növekvő pályán tarthatjuk az értékesítést és a termelést egyaránt.
Azon vagyunk, hogy a fogyasztóknak a Koch’s szó hallatán a torma- és mustárkészítményeink mellett azok a szószaink is eszükbe jussanak, amelyek korábban nem voltak elérhetők Magyarországon: mint például a BBQ & Burger szósz, a mézes chili, a mangós, uborkás vagy gyömbéres-mézes tormák, a halételekhez alkotott mártás. Ezek már a Develey Senf & Feinkost Gmbh fejlesztései. Úgy kerültek a képbe, hogy a Develey Senf & Feinkost Gmbh megvásárolta a Koch’s Torma Kft.-t. Ez egy nagy német családi vállalkozás, közel 3 ezer dolgozóval, 16 magyarországihoz hasonló üzemmel. A Koch’s Torma Kft. a cégcsoport tagjaként viszi tovább a márkát, és a Develey brand önállóan is megjelenik a kínálatunkban.”
A kiskunfélegyházi cég 110 fővel dolgozik, és Hajdú-Bihar megyében 150 hektár saját tulajdonú szántóföldön gazdálkodik. Saját feldolgozásra termeszt tormát, mustármagot, repcét. Itt van az újlétai átvevőtelepe is, ahol további alapanyagokat vásárol fel a környékbeli gazdáktól.
„Hiszünk abban, hogy a magyar fogyasztók magyar termékeket választanak, most már egyre gyakrabban. Ezért is alkalmazzuk a Magyar Termék védjegyeit már 19 készítményünk, köztük a KIS-KUN márkánk esetében. A tudatos választásban segítenek a Magyar Termék Nonprofit promóciói is. Az edukálás érdekében veszünk részt ezekben, mert még mindig messze vagyunk az osztrák példától, ahol a szülők már eleve arra nevelik a gyerekeiket, hogy saját régiójuk termékeit részesítsék előnyben.” //
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >