Koch’s: növekvő pályán a termelés és az értékesítés
A tavaly bevezetett nagy sikerű prémiumtermékek után márciusban, a Sirha Budapest kiállításon újabb innovatív készítményekkel jelentkezett a Koch’s Torma Kft. 2022-ben már a Develey brand is megjelenik a kínálatukban.
„Két számjegyű növekedést értünk el 2021-ben, a hazai és az exportpiacokon egyaránt” – válaszolta kérdésünkre Bacskai József, a cég értékesítési vezetője, aki a múlt év januárjától irányítja a területet. – „A legfőbb cél az volt, hogy termékeink országszerte elérhetőek legyenek, 2022-ben is ezen dolgozunk. Jó úton haladunk, már nemcsak a multinacionális láncoknál, hanem minden nagykereskedőnél is kaphatók a készítményeink. Eladási mutatóink folyamatosan javulnak, növekvő pályán tarthatjuk az értékesítést és a termelést egyaránt.
Azon vagyunk, hogy a fogyasztóknak a Koch’s szó hallatán a torma- és mustárkészítményeink mellett azok a szószaink is eszükbe jussanak, amelyek korábban nem voltak elérhetők Magyarországon: mint például a BBQ & Burger szósz, a mézes chili, a mangós, uborkás vagy gyömbéres-mézes tormák, a halételekhez alkotott mártás. Ezek már a Develey Senf & Feinkost Gmbh fejlesztései. Úgy kerültek a képbe, hogy a Develey Senf & Feinkost Gmbh megvásárolta a Koch’s Torma Kft.-t. Ez egy nagy német családi vállalkozás, közel 3 ezer dolgozóval, 16 magyarországihoz hasonló üzemmel. A Koch’s Torma Kft. a cégcsoport tagjaként viszi tovább a márkát, és a Develey brand önállóan is megjelenik a kínálatunkban.”
A kiskunfélegyházi cég 110 fővel dolgozik, és Hajdú-Bihar megyében 150 hektár saját tulajdonú szántóföldön gazdálkodik. Saját feldolgozásra termeszt tormát, mustármagot, repcét. Itt van az újlétai átvevőtelepe is, ahol további alapanyagokat vásárol fel a környékbeli gazdáktól.
„Hiszünk abban, hogy a magyar fogyasztók magyar termékeket választanak, most már egyre gyakrabban. Ezért is alkalmazzuk a Magyar Termék védjegyeit már 19 készítményünk, köztük a KIS-KUN márkánk esetében. A tudatos választásban segítenek a Magyar Termék Nonprofit promóciói is. Az edukálás érdekében veszünk részt ezekben, mert még mindig messze vagyunk az osztrák példától, ahol a szülők már eleve arra nevelik a gyerekeiket, hogy saját régiójuk termékeit részesítsék előnyben.” //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >