Kivonul a koreai piacról a Sephora
A drogérialánc május 6-val megszünteti online és bolti tevékenységét, valamint mobil alkalmazásának működtetését az országban.
Kivonul Koreából a Sephora – derül ki a kiskereskedő régiós weboldaláról. A drogérialánc május 6-tól kezdi meg az online, mobilapplikációs és a bolti működésének fokozatos megszüntetését. Egyben ez lesz az utolsó nap, amelyen a vásárlók online rendelést adhatnak le – írta meg a Retail Dive.
A hűségprogram tagjai elveszítik a fel nem használt pontokat, és az adataik is törlésre kerülnek. A Sephora koreai ügyfélszolgálata augusztus közepéig működik tovább a visszaküldések és visszatérítések intézése céljából.
A Sephora Korea honlapja öt üzletet tart nyilván az országban, míg szingapúri weboldalán „több mint 200 üzletből álló, bővülő bázissal” büszkélkedik a lánc az ázsiai és csendes-óceáni térségben, amely Kínát, Ausztráliát, Thaiföldet és más országokat is magában foglalja.
A hírrel közel egy időben jelentette be a Sephora amerikai riválisa, az Ulta 2025-re tervezett mexikói terjeszkedését. A kettőjük közötti verseny az elmúlt néhány évben egyre kiélezettebbé vált, mivel mindkét kiskereskedő nagyszabású shop-in-shop együttműködéseket alakított ki – a Sephora a Kohl’s áruházzal, az Ulta pedig a Targettel.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
A Target is a Temu nyomdokaiba lépne: közvetlen szállítással újítanának
Új üzleti modell bevezetésén dolgozik az amerikai Target diszkontlánc –…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >