Kivonja a pálmaolajat az Eroski saját márkás termékeiből
Nem használ többé pálmaolajat saját márkás termékeiben az Eroski. A spanyol kiskereskedő ezzel a lépéssel az egészséges étkezést igyekszik támogatni.
A retailer 43 gyártó 308 terméke esetében lépte meg a változtatást, négy év erőfeszítést követően. A pálmaolajmentes SKU-k mostantól az Eroski teljes hálózatában elérhetőek.
A spanyol kiskereskedő célja az egészséges és kiegyensúlyozott étrend promotálása a megfizethető, saját márkás termékek segítségével.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti az Eroski nagycsaládos diszkontprogramját
A spanyol Eroski bejelentette, hogy további hét üzletre kiterjeszti nagycsaládos…
Tovább olvasom >Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót…
Tovább olvasom >Ötvennél is több franchise-üzletet nyit az Eroski 2024-ben
Nem lanyhul az Eroski 2023-as lendülete: a lánc idén körülbelül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >