Kivonja a pálmaolajat az Eroski saját márkás termékeiből
Nem használ többé pálmaolajat saját márkás termékeiben az Eroski. A spanyol kiskereskedő ezzel a lépéssel az egészséges étkezést igyekszik támogatni.
A retailer 43 gyártó 308 terméke esetében lépte meg a változtatást, négy év erőfeszítést követően. A pálmaolajmentes SKU-k mostantól az Eroski teljes hálózatában elérhetőek.
A spanyol kiskereskedő célja az egészséges és kiegyensúlyozott étrend promotálása a megfizethető, saját márkás termékek segítségével.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az első félévben több mint 33 millió eurót spórolhattak a spanyol Eroski vásárlói
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc több mint 5700 termékre vonatkozóan…
Tovább olvasom >Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >A pálmaolaj elvesztette pozícióját, mint a világ legolcsóbb étolaja
A pálmaolaj elvesztette pozícióját, mint a világ legolcsóbb étolaja, mivel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >