Kiterjesztett valóságban népszerűsíti sajtjait a Formaggi Dalla Svizzera
A svájci Formaggi dalla Svizzera kiterjesztett valóság (AR) projektet indít. A b2b és b2c kezdeményezés több mint 2000 olaszországi üzletet érint a földrajzi eredetvédett ementáli sajt vonatkozásában, melynek az új csomagolása Svájcban elsőként kap QR-kódot.
Az AR-élményben való megmerítkezéshez a fogyasztóknak egyszerűen csak be kell szkennelniük telefonjukkal a QR-kódot, és azonnal egy 360°-os virtuális túrán találják magukat a svájci hegyek és völgyek világában. A digitális eszköz hasznos információkat és tudásanyagot, valamint szórakoztató tartalmat kínál: felfedezhető általa az ementáli sajt származási helye, megismerhető a gyártási és érlelési folyamat, valamint néhány szokatlan recept is. Az eszköz öt szekciója fokozatosan bővül újabb tartalommal, a fenntarthatóságról szóló információval, online játékkal, de versenyekkel is.
A projektbe az ementálit követően a kínálatban szereplő más csúcstermékek, mint az appenzeller és a sbrinz sajtféleségek is bekerülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Franciaországban lisztériás megbetegedések miatt visszahívtak sajttermékeket
A francia egészségügyi hatóságok 21 lisztériás megbetegedést azonosítottak, köztük két…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >