Kiterjesztett valóságban népszerűsíti sajtjait a Formaggi Dalla Svizzera
A svájci Formaggi dalla Svizzera kiterjesztett valóság (AR) projektet indít. A b2b és b2c kezdeményezés több mint 2000 olaszországi üzletet érint a földrajzi eredetvédett ementáli sajt vonatkozásában, melynek az új csomagolása Svájcban elsőként kap QR-kódot.
Az AR-élményben való megmerítkezéshez a fogyasztóknak egyszerűen csak be kell szkennelniük telefonjukkal a QR-kódot, és azonnal egy 360°-os virtuális túrán találják magukat a svájci hegyek és völgyek világában. A digitális eszköz hasznos információkat és tudásanyagot, valamint szórakoztató tartalmat kínál: felfedezhető általa az ementáli sajt származási helye, megismerhető a gyártási és érlelési folyamat, valamint néhány szokatlan recept is. Az eszköz öt szekciója fokozatosan bővül újabb tartalommal, a fenntarthatóságról szóló információval, online játékkal, de versenyekkel is.
A projektbe az ementálit követően a kínálatban szereplő más csúcstermékek, mint az appenzeller és a sbrinz sajtféleségek is bekerülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar vásárlók kedvence: évente közel hárommillió sajt fogy a Kifli.hu-nál
A Kifli.hu vásárlóinak 72 százaléka időnként, 50 százaléka viszont rendszeresen…
Tovább olvasom >NAV: csaknem kéttonnányi lejárt szavatosságú sajtot találtak a pénzügyőrök egy kisteherautóban
Csaknem kéttonnányi ismeretlen eredetű, lejárt szavatosságú sajtot találtak a pénzügyőrök…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >