Kiterjesztett valóságban népszerűsíti sajtjait a Formaggi Dalla Svizzera
A svájci Formaggi dalla Svizzera kiterjesztett valóság (AR) projektet indít. A b2b és b2c kezdeményezés több mint 2000 olaszországi üzletet érint a földrajzi eredetvédett ementáli sajt vonatkozásában, melynek az új csomagolása Svájcban elsőként kap QR-kódot.
Az AR-élményben való megmerítkezéshez a fogyasztóknak egyszerűen csak be kell szkennelniük telefonjukkal a QR-kódot, és azonnal egy 360°-os virtuális túrán találják magukat a svájci hegyek és völgyek világában. A digitális eszköz hasznos információkat és tudásanyagot, valamint szórakoztató tartalmat kínál: felfedezhető általa az ementáli sajt származási helye, megismerhető a gyártási és érlelési folyamat, valamint néhány szokatlan recept is. Az eszköz öt szekciója fokozatosan bővül újabb tartalommal, a fenntarthatóságról szóló információval, online játékkal, de versenyekkel is.
A projektbe az ementálit követően a kínálatban szereplő más csúcstermékek, mint az appenzeller és a sbrinz sajtféleségek is bekerülhetnek.
Kapcsolódó cikkeink
Úttörő innováció a sajtkészítésben: a NewMoo növényi alapú kazeint fejleszt
A NewMoo Ltd., egy izraeli élelmiszer-technológiai start-up vállalkozás, újraértelmezi a…
Tovább olvasom >Svájcban terjeszkedik a Rossmann
A Svájcban már régóta közkedvelt Rossmann drogérialánc az év végén…
Tovább olvasom >150 munkahelyet szüntet meg Migros Supermarket AG üzletmenetének racionalizálása során
A Migros Supermarket AG, a Migros szupermarket üzletága, 2024. július…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >