Kiszerelésváltás a BB boroknál
A hazai borfogyasztási szokások elég széles skálán mozognak, vagyoni státusztól és kortól függetlenül, általánosságban azonban elmondható, hogy a magyarok elsősorban a magyar borokat részesítik előnyben.
A fogyasztók ízlésének változásával, a borokkal szemben támasztott elvárások is változnak, a könnyedebb, gyümölcsösebb, alacsonyabb alkohol tartalmú borok, rozé és pezsgőborok a népszerűbbek. A rozéborok népszerűsége nem csökken, sőt, mind a fehér-, mind a vörösboroknál növekszik a könnyedebb, frissebb borok részaránya az eladott palackszámok tekintetében.
A BB márkát a fogyasztók általában a kellemes nyári élményekkel és a vidám baráti összejövetelekkel társítják, így a BB borok is ennek szellemében újultak meg.
A tavalyi év során megkezdődött egy csomagolásváltás, melynek részeként a borcsaládok megújult külsővel jelennek meg és a trendeknek megfelelően ki is bővültek. Az új csomagolású könnyedén nyitható csavarzáras palackok fő előnye, hogy megtartja a bor frissességét és könnyű, gyümölcsös jellegét és könnyen kinyitható.
A kampány fő üzenete, a „kreatív átöltözés” azaz ilyen volt és ilyen lett, amely a korábbi hűséges fogyasztókat megszólítva mutatja meg a régi és új csomagolást egyidőben. A kampány célja az új csomagolások népszerűsítésére a korábbi hűséges fogyasztók megszólítása és a célcsoport további bővítése.
A BB felsőbb ár kategóriájú borcsaládjának címkevilága és csomagolása is a könnyed, laza balatoni életérzést idézi. Minden borfajta más és más emléket juttat a fogyasztók eszébe, mindezt pedig nyugodt, letisztult formában és színhasználattal, ahogyan azt egy magasabb piaci árú terméktől elvárnánk.
A címkén feltüntetett új családnév a Napos oldal is ezt a pozitív életérzést közvetíti és direkt üzenetet hordoz. A megújulás során a család új száraz borokkal is bővült, mégpedig Rajnai rizling és Kékfrankos fajtákkal.
A magyar tengerről mindenkinek van kedves emléke. Ezt idézi fel a BB megújult borcsaládja a Hoszú7vége, amely a korábbi borcsalád újra gondolt verziója. A Hoszú7vége borai közül Mindenki megtalálhatja a személyes kedvencét akár a már közkedvelt édes borokat részesíti előnyben akár a szárazabb ízeket. A borcsalád két új taggal is bővült: a Zenit és a Rosé Cuvée.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >20 éves a TV Paprika – A nap videója
Abban, hogy bátrabbak és kísérletezőbbek vagyunk a konyhában, mint két…
Tovább olvasom >A szervízdíj nem borravaló – itt a különbség a kettő között
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >