Kísérleti Metro-webshop Moszkvában
A Metro kereskedelmi lánc és az Instamart Moszkvát és vonzáskörzetét kiszolgáló közös online üzletet indított kísérleti jelleggel. Február 26-tól kezdődően az itt élő vásárlók online rendeléseket adhatnak le a webshopban házhozszállítást kérve. A kísérleti szakasz célja a vásárlók igényeinek pontosabb beazonosítása és a két vállalat közötti együttműködés modelljének kidolgozása.
A Metro által lefedett földrajzi terület alapján úgy tűnik, hogy a kísérlet moszkvai sikere lehetőséget ad a technológiai együttműködés gyors regionális bevezetésére is. Ennek eredményeképpen az Instamart a Metro támogatásával vezető szerephez juthat az élelmiszer-házhozszállítás terén – véli az Instamart alapítója, Peter Fedchenkov.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a METRO Jóízű Magyarország kezdeményezése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Miért vásárolunk impulzívan, és mit jelent ez a webshopoknak?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olasz konyha 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kivezetésnek minden feltétele teljesült
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tartósan csökkenti egyes csokoládék árát a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Duplájára nő ősszel a vadhúsforgalom a Kifli.hu-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

