Kísérleti Metro-webshop Moszkvában
A Metro kereskedelmi lánc és az Instamart Moszkvát és vonzáskörzetét kiszolgáló közös online üzletet indított kísérleti jelleggel. Február 26-tól kezdődően az itt élő vásárlók online rendeléseket adhatnak le a webshopban házhozszállítást kérve. A kísérleti szakasz célja a vásárlók igényeinek pontosabb beazonosítása és a két vállalat közötti együttműködés modelljének kidolgozása.
A Metro által lefedett földrajzi terület alapján úgy tűnik, hogy a kísérlet moszkvai sikere lehetőséget ad a technológiai együttműködés gyors regionális bevezetésére is. Ennek eredményeképpen az Instamart a Metro támogatásával vezető szerephez juthat az élelmiszer-házhozszállítás terén – véli az Instamart alapítója, Peter Fedchenkov.
Kapcsolódó cikkeink
Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >