Kísérleti jelleggel kínál fagyasztott árut a Poundland
A Poundland új friss és fagyasztott választékot tesztel a vásárlói igények pontosabb kielégítése érdekében. Az üzletlánc a fagyasztott árura fókuszáló Fulton Foods-zal lépett együttműködésre, amely olyan márkák termékeit szállítja – fagyasztott pizzától egészen a friss zöldségekig – a Poundlandnek, mint a Lurpak, Cathedral City, Birds Eye and Aunt Bessie’s.
A Poundland igyekszik elmozdulni az eddigi, 1 fontos árra korlátozott stratégiájától, és nemrégiben 24 üzletében vezetett be új árazási struktúrát, amellyel nagyobb kiszereléseket és szélesebb választékot kínálhatna vásárlóinak. Idén a frissáru-választék is bővült 22 új márkázott és saját márkás termékkel, friss gyümölccsel és szendviccsel.
A Poundland folyamatos fejlődése összecseng az élelmiszer-választékukat bővíteni igyekvő Home Bargains és B&M esetében látottakkal: bár a vásárlók ezek után sem tudnak mindent ezen üzletekben beszerezni, a változások mégis segíthetnek a kosárméretet megnövelni.
Kapcsolódó cikkeink
Felveszik a kesztyűt a fagyasztott márkák
Bár alaposan lehagyták a kereskedelmi márkák a gyártóiakat a fagyasztott…
Tovább olvasom >Kivonul az osztrák piacról a Pepco
A Pepco Group európai diszkont kiskereskedő közölte, hogy kivonul az…
Tovább olvasom >Circana: három szűkös év után 2024-ben szerényen növekedhet a mennyiségi élelmiszer-értékesítés
Az NPD Group és az IRI Worldwide összeolvadását követően létrejött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >