Kísérleti jelleggel kínál fagyasztott árut a Poundland
A Poundland új friss és fagyasztott választékot tesztel a vásárlói igények pontosabb kielégítése érdekében. Az üzletlánc a fagyasztott árura fókuszáló Fulton Foods-zal lépett együttműködésre, amely olyan márkák termékeit szállítja – fagyasztott pizzától egészen a friss zöldségekig – a Poundlandnek, mint a Lurpak, Cathedral City, Birds Eye and Aunt Bessie’s.
A Poundland igyekszik elmozdulni az eddigi, 1 fontos árra korlátozott stratégiájától, és nemrégiben 24 üzletében vezetett be új árazási struktúrát, amellyel nagyobb kiszereléseket és szélesebb választékot kínálhatna vásárlóinak. Idén a frissáru-választék is bővült 22 új márkázott és saját márkás termékkel, friss gyümölccsel és szendviccsel.
A Poundland folyamatos fejlődése összecseng az élelmiszer-választékukat bővíteni igyekvő Home Bargains és B&M esetében látottakkal: bár a vásárlók ezek után sem tudnak mindent ezen üzletekben beszerezni, a változások mégis segíthetnek a kosárméretet megnövelni.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul az osztrák piacról a Pepco
A Pepco Group európai diszkont kiskereskedő közölte, hogy kivonul az…
Tovább olvasom >Circana: három szűkös év után 2024-ben szerényen növekedhet a mennyiségi élelmiszer-értékesítés
Az NPD Group és az IRI Worldwide összeolvadását követően létrejött…
Tovább olvasom >Tíz helyszínen zajlott az országos kukorica posztregisztrációs fajtakísérlet
Tizenhatodik alkalommal szervezte meg 2022-ben a Gabonatermesztők Országos Szövetsége, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >