Kísérleti jelleggel kínál fagyasztott árut a Poundland
A Poundland új friss és fagyasztott választékot tesztel a vásárlói igények pontosabb kielégítése érdekében. Az üzletlánc a fagyasztott árura fókuszáló Fulton Foods-zal lépett együttműködésre, amely olyan márkák termékeit szállítja – fagyasztott pizzától egészen a friss zöldségekig – a Poundlandnek, mint a Lurpak, Cathedral City, Birds Eye and Aunt Bessie’s.
A Poundland igyekszik elmozdulni az eddigi, 1 fontos árra korlátozott stratégiájától, és nemrégiben 24 üzletében vezetett be új árazási struktúrát, amellyel nagyobb kiszereléseket és szélesebb választékot kínálhatna vásárlóinak. Idén a frissáru-választék is bővült 22 új márkázott és saját márkás termékkel, friss gyümölccsel és szendviccsel.
A Poundland folyamatos fejlődése összecseng az élelmiszer-választékukat bővíteni igyekvő Home Bargains és B&M esetében látottakkal: bár a vásárlók ezek után sem tudnak mindent ezen üzletekben beszerezni, a változások mégis segíthetnek a kosárméretet megnövelni.
Kapcsolódó cikkeink
Felveszik a kesztyűt a fagyasztott márkák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonul az osztrák piacról a Pepco
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Circana: három szűkös év után 2024-ben szerényen növekedhet a mennyiségi élelmiszer-értékesítés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >