Kisebb büdzsé, nagyobb hatáskör
Szeptembertől Radosiczky Anikó irányítja a Sarantis Hungary Kft. marketingrészlegét, senior brand manager beosztásban.Radosiczky Anikó 1997 januárjában csatlakozott a Beiersdorf Kft.-hez mint termékmenedzser. A majd 11 év alatt több divízió termékcsoportját is megismerhette.
– A főiskola elvégzése után itt tanultam meg, hogy a tankönyvekből elsajátított elméletet hogyan ültessem át a gyakorlatba – idézi vissza a kezdeteket a senior brand manager. – Először kerültem kapcsolatba a fogyasztókkal, ügynökségekkel, piackutatási adatokkal. A kozmetikai cikkek marketingjének elsajátítása után kis ideig elszakadtam a szakmától, hiszen a magánéletem került előtérbe. Visszatérésem után egy új divízióhoz kerültem, ahol az egészségügy rejtelmeivel ismerkedhettem meg. Teljesen más világ, más célcsoport, más prioritások… Két év elteltével újra visszakerültem a pezsgő fogyasztói marketing világába. Az elmúlt 4 év alatt három termékcsoport marketingjével és a piackutatási projekttel foglalkoztam.
Új munkakörében a legfőbb újdonságot az jelenti, árulja el a Trade magazinnak, hogy itt a menedzsment tagjaként megtanulhatja a vezetői beosztással járó feladatokat. Így nemcsak a márkák támogatásán, ismertségén, termékmarketingjén dolgozik, hanem mint egységvezető, a cég globális érdekeit is szem előtt kell tartania. Mindemellett igazi kihívást jelent a korábbi munkahelyéhez képest kisebb léptékű büdzséből nagyot álmodni.
– Az eltelt első hónap alapján azt mondhatom, hogy nem csalódtam. Azt kaptam, amit vártam, vagy még jobbat – állapítja meg. – Nehéz dolgom volt, hiszen azonnal a mély vízbe dobtak, de úgy érzem, hogy teljesítettem és teljesítem főnökeim elvárásait.
Legnagyobb meglepetést az jelentette számára, hogy már az első naptól kezdve nagyfokú bizalmat szavaztak meg neki mind a görög anyacégnél, mind pedig a magyar leányvállalatnál. Teljesen meghatotta, vallotta be, hogy javaslatait, ötleteit már szinte az első héten elfogadták. Ez meggyőzte őt arról, hogy elismerik a szaktudását.
– Én pedig mindent maximálisan meg fogok tenni, hogy a cég sikeresen megvalósíthassa rövid és hosszú távú céljait – ígéri Radosiczky Anikó.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >