Kínára figyel a Carlsberg
A dán Carlsberg, amely az előrejelzéseket felülmúló éves bevételről számolt be 2024-ben, 10%-nál is többet kíván értékesítésbe és marketingbe fektetni. Az invesztíció többségét a vállalat Kínára és Vietnámra, a prémium márkákra és digitális projektekre fordítja majd.
A világ harmadik legnagyobb sörfőzője 2024-ben a működési eredmény 1–5% közötti organikus növekedését várja, ami jóval elmarad egyes elemzői várakozásoktól.
A Carlsberg 2027-es növekedési céljai ambiciózusabbak, de úgy tűnik, hogy azok egyelőre bizonytalan tényezőkön, például a kínai gazdaság fellendülésén alapulnak.
A vállalat szerint bár, a kínai fogyasztói környezet továbbra is visszafogott, a piaci részesedés növelése révén ott is volumennövekedést érhet el.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >Kína nyújtotta be eddig a legtöbb GenAI szabadalmat
A Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO) legfrissebb jelentése szerint 2014 és…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >