Kínára figyel a Carlsberg
A dán Carlsberg, amely az előrejelzéseket felülmúló éves bevételről számolt be 2024-ben, 10%-nál is többet kíván értékesítésbe és marketingbe fektetni. Az invesztíció többségét a vállalat Kínára és Vietnámra, a prémium márkákra és digitális projektekre fordítja majd.
A világ harmadik legnagyobb sörfőzője 2024-ben a működési eredmény 1–5% közötti organikus növekedését várja, ami jóval elmarad egyes elemzői várakozásoktól.
A Carlsberg 2027-es növekedési céljai ambiciózusabbak, de úgy tűnik, hogy azok egyelőre bizonytalan tényezőkön, például a kínai gazdaság fellendülésén alapulnak.
A vállalat szerint bár, a kínai fogyasztói környezet továbbra is visszafogott, a piaci részesedés növelése révén ott is volumennövekedést érhet el.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Dr. Matura Tamás: Előfordulhat, hogy az USA ledolgozza magát Kína szintjére
Dr. Matura Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Kínaszakértő volt…
Tovább olvasom >70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >