Kínára figyel a Carlsberg
A dán Carlsberg, amely az előrejelzéseket felülmúló éves bevételről számolt be 2024-ben, 10%-nál is többet kíván értékesítésbe és marketingbe fektetni. Az invesztíció többségét a vállalat Kínára és Vietnámra, a prémium márkákra és digitális projektekre fordítja majd.
A világ harmadik legnagyobb sörfőzője 2024-ben a működési eredmény 1–5% közötti organikus növekedését várja, ami jóval elmarad egyes elemzői várakozásoktól.
A Carlsberg 2027-es növekedési céljai ambiciózusabbak, de úgy tűnik, hogy azok egyelőre bizonytalan tényezőkön, például a kínai gazdaság fellendülésén alapulnak.
A vállalat szerint bár, a kínai fogyasztói környezet továbbra is visszafogott, a piaci részesedés növelése révén ott is volumennövekedést érhet el.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Kína szigorítja a livestream kereskedelem ellenőrzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövő nem Made in China – Kína helye a világgazdaságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elindult a termelés a Magna új vecsési üzemében – több száz munkahelyet teremt a beruházás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

