Kínában csökkentek az okostelefon-eladások a tavalyi utolsó negyedévben
Kínában 9,7 százalékkal csökkent az okostelefonok eladása a tavalyi utolsó negyedévben.
Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat adatai szerint a december végével záródott három hónapban a Huawei megerősítette vezető, 29 százalékos piaci részesedését Kínában az okostelefon-gyártók között.
Piaci részesedése alapján a Huawei után az Oppo (19,6 százalék), a vivo (18,8 százalék), majd az Apple (11,5 százalék) következett.
A tavalyi utolsó negyedév legnagyobb vesztese a kínai Xiaomi volt, amelynek az eladása csaknem 35 százalékkal zuhant, piaci részesedése 10 százalék volt, az ötödik legnagyobb.
2017 utolsó negyedévében a piaci részesedése alapján szintén a Huawei állt az élen, 21,3 százalékkal, amelyet az Oppo követett 17,5 százalékkal és a vivo 16,5 százalékkal. Akkor a negyedik a Xiaomi volt 13,9 százalékkal, amelyet az Apple követett ötödikként 12,9 százalékkal. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >Kínában a vártnál kisebb mértékben emelkedtek a fogyasztói árak márciusban
Kínában 0,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban éves szinten…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >