Kína és Észak-Amerika rekordbevételhez segítette az Adidast
A kínai és az észak-amerikai eladások felfutásának köszönhetően rekordbevételt könyvelt el tavaly az Adidas sportszergyár.
A vállalat közlése szerint az árfolyamingadozásokat kiszűrve a bevétel 8 százalékkal 22 milliárd euróra emelkedett. Kiugró mértékben, 23 százalékkal nőttek az eladások Kínában.
A folyamatos üzleti tevékenységből származó nettó nyereség 20 százalékkal 1,7 milliárd euróra nőtt.
Európa legnagyobb sportszer és sportruházat gyártó vállalata jelezte, hogy a közepes árfekvésű sportcikkek iránt nagy az igény, de kielégítése nehézségekbe ütközik az ellátási láncban mutatkozó hiányok miatt, ami visszaveti a növekedést, főleg Észak-Amerikában.
A 2019-es üzleti évben a vállalat a bevétel 5-8 százalékos és a nettó nyereség 10-14 százalékos emelkedésre számít. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Sportmárkák harca a gasztronómiában – A nap képe
Filozófia? Koncepció? – találgathatnánk sokáig, ha nem tudnánk, hogy mindez…
Tovább olvasom >Szerelőcsarnokot épített a tolnai Agro-Tipp Kft.
Csaknem ezer négyzetméteres szerelőcsarnokot épített a mezőgazdasági gépek kereskedelmével foglalkozó tolnai…
Tovább olvasom >Műtrágya-értékesítés nettó árbevétele 30 százalékkal alacsonyabb 2022 azonos időszakához képest
A műtrágya-forgalmazók 561 ezer tonna műtrágyát értékesítettek közvetlenül mezőgazdasági termelők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új ügyvezető érkezett a Mizse gyártója, a Magyarvíz Kft. élére
Dunai András több, mint 28 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG…
Tovább olvasom >Mostantól szombaton is szállít a csomagautomatákba az eMAG
A péntek este kilencig leadott megrendelések esetében nem kell többé…
Tovább olvasom >Létezik bárki számára elérhető pesto is
Bár sokan szeretnék levenni a jóminőségű termékeket a boltok polcairól,…
Tovább olvasom >