Kim Kardashian magántőke-befektetési cége részesedést szerzett a Truffban
A Kim Kardashian és Jay Sammons által alapított magántőke-befektetési társaság, a SKKY Partners megállapodást írt alá a Truff ételízesítő márkában való „jelentős kisebbségi részesedés” szerzéséről.
A felek a pénzügyi feltételeket nem hozták nyilvánosságra. A tranzakció várhatóan 2024 első negyedévében zárul le.
A 2017-ben alapított Truff fekete vagy fehér szarvasgombát tartalmazó csípős szószokat, tésztaszószt, majonézt, olajat és sót kínál. A termékek online és több mint 20 000 üzletben – többek között a Whole Foods Market, a Kroger, a Publix és a Target láncokban – kapható. Az étel- és életmódblogként indult márka a közelmúltban olyan vállalkozásokkal is együttműködésbe kezdett, mint a Popeyes Louisiana Kitchen, a Hidden Valley Ranch, a Taco Bell és a The Super Mario Brothers Movie.
A vállalatot továbbra is az alapító-társ-vezérigazgatók, Nick Ajluni és Nick Guillen vezeti, amely a forgalmazás bővítését, a kiskereskedelmi értékesítés felgyorsítását és új termékek bevezetését tervezi.
A 2022-ben alapított SKKY Partners „kulturálisan releváns márkákat támogat, amelyek mély érzelmi kötődést alakítanak ki” az egészség és wellness, élelmiszer és ital, ruházat, kiegészítők és lábbelik, luxustermékek, szépségápolás és testápolás, valamint a vendéglátás területén. A cég ellenőrző és aktív kisebbségi befektetésekre koncentrál.
Kapcsolódó cikkeink
Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >Kisebbségi részesedés eladását fontolgatja a Capri-Sun
A svájci központú cégcsoport a hírek szerint több mint 500…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >