Kim Kardashian magántőke-befektetési cége részesedést szerzett a Truffban
A Kim Kardashian és Jay Sammons által alapított magántőke-befektetési társaság, a SKKY Partners megállapodást írt alá a Truff ételízesítő márkában való „jelentős kisebbségi részesedés” szerzéséről.
A felek a pénzügyi feltételeket nem hozták nyilvánosságra. A tranzakció várhatóan 2024 első negyedévében zárul le.
A 2017-ben alapított Truff fekete vagy fehér szarvasgombát tartalmazó csípős szószokat, tésztaszószt, majonézt, olajat és sót kínál. A termékek online és több mint 20 000 üzletben – többek között a Whole Foods Market, a Kroger, a Publix és a Target láncokban – kapható. Az étel- és életmódblogként indult márka a közelmúltban olyan vállalkozásokkal is együttműködésbe kezdett, mint a Popeyes Louisiana Kitchen, a Hidden Valley Ranch, a Taco Bell és a The Super Mario Brothers Movie.
A vállalatot továbbra is az alapító-társ-vezérigazgatók, Nick Ajluni és Nick Guillen vezeti, amely a forgalmazás bővítését, a kiskereskedelmi értékesítés felgyorsítását és új termékek bevezetését tervezi.
A 2022-ben alapított SKKY Partners „kulturálisan releváns márkákat támogat, amelyek mély érzelmi kötődést alakítanak ki” az egészség és wellness, élelmiszer és ital, ruházat, kiegészítők és lábbelik, luxustermékek, szépségápolás és testápolás, valamint a vendéglátás területén. A cég ellenőrző és aktív kisebbségi befektetésekre koncentrál.
Kapcsolódó cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >