Kikerül a pálmaolaj az Eroski saját márkás termékeiből
A spanyol Eroski lánc valamennyi saját márkás termékéből kiiktatja a pálmaolajat, ezzel megerősítve 2018-ban megfogalmazott elkötelezettségét az egészséges táplálkozás iránt. A lépés okán 43 gyártó 308 terméke került átalakításra az elmúlt több mint négy év során. Az átalakított termékekben a pálmaolajat magas olajsavtartalmú napraforgóolaj helyettesíti, amely a pálmaolajhoz hasonló textúrát biztosít, és akár 80%-kal is csökkentheti az élelmiszerek telítettzsír-tartalmát. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az egyes termékek egyszerre legyenek egészségesebbek és rendelkezzenek megfelelő állaggal – állítják a kereskedelmi lánc kutatás-fejlesztésért felelős szakemberei, akik egyben köszönetet mondtak a beszállítóknak is a projekt melletti elköteleződésükért.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Az első félévben több mint 33 millió eurót spórolhattak a spanyol Eroski vásárlói
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc több mint 5700 termékre vonatkozóan…
Tovább olvasom >Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >A pálmaolaj elvesztette pozícióját, mint a világ legolcsóbb étolaja
A pálmaolaj elvesztette pozícióját, mint a világ legolcsóbb étolaja, mivel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >