Kikerül a pálmaolaj az Eroski saját márkás termékeiből
A spanyol Eroski lánc valamennyi saját márkás termékéből kiiktatja a pálmaolajat, ezzel megerősítve 2018-ban megfogalmazott elkötelezettségét az egészséges táplálkozás iránt. A lépés okán 43 gyártó 308 terméke került átalakításra az elmúlt több mint négy év során. Az átalakított termékekben a pálmaolajat magas olajsavtartalmú napraforgóolaj helyettesíti, amely a pálmaolajhoz hasonló textúrát biztosít, és akár 80%-kal is csökkentheti az élelmiszerek telítettzsír-tartalmát. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az egyes termékek egyszerre legyenek egészségesebbek és rendelkezzenek megfelelő állaggal – állítják a kereskedelmi lánc kutatás-fejlesztésért felelős szakemberei, akik egyben köszönetet mondtak a beszállítóknak is a projekt melletti elköteleződésükért.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább bővíti hálózatát Spanyolországban az Alcampo, az Eroski és a Consum
A teljes piac lassulása ellenére több kiskereskedő is fokozza az…
Tovább olvasom >Bővíti az Eroski nagycsaládos diszkontprogramját
A spanyol Eroski bejelentette, hogy további hét üzletre kiterjeszti nagycsaládos…
Tovább olvasom >Az Európai Parlament új szabályokat fogadott el egyes élelmiszereknél a fogyasztók tájékoztatására
Az Európai Parlament (EP) elfogadta a „reggeli irányelvek” módosítását –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >