Kikerül a pálmaolaj az Eroski saját márkás termékeiből
A spanyol Eroski lánc valamennyi saját márkás termékéből kiiktatja a pálmaolajat, ezzel megerősítve 2018-ban megfogalmazott elkötelezettségét az egészséges táplálkozás iránt. A lépés okán 43 gyártó 308 terméke került átalakításra az elmúlt több mint négy év során. Az átalakított termékekben a pálmaolajat magas olajsavtartalmú napraforgóolaj helyettesíti, amely a pálmaolajhoz hasonló textúrát biztosít, és akár 80%-kal is csökkentheti az élelmiszerek telítettzsír-tartalmát. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az egyes termékek egyszerre legyenek egészségesebbek és rendelkezzenek megfelelő állaggal – állítják a kereskedelmi lánc kutatás-fejlesztésért felelős szakemberei, akik egyben köszönetet mondtak a beszállítóknak is a projekt melletti elköteleződésükért.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Globális élelmiszer-drágulást hozhat a pálmaolaj-krízis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >