Kihirdették Az Év Termékeit
Átadták az Év Terméke Díjat, amely a világ legfontosabb innovációs termékkitüntetése. A programban pályázó termékeket a magyar fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték, összesen 13 kategóriában. A GfK Hungária Piackutató külön felmérésben vizsgálta a korábban díjazott termékek forgalmának alakulását. A felmérés egyértelműen kimutatta, hogy azok a nyertesek, akik tudatosan gondozták a márkájukat, egyértelmű, átlagosan 20-30 százalékos forgalomnövekedést értek el a logó használatának segítségével.
Az innovatív termékeket első lépésben a szakmai zsűri pontozza, majd a GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján a fogyasztók értékelik és ezzel választják ki a legnépszerűbb, Magyarországon is kapható termékeket.
Az Év Terméke Díj 2015 nyertesei:
Multivitamin kategória: Béres Actival+Magnézium
Natúrkozmetikum kategória: CaoNatur termékcsalád a Caolától
Egészségbarát Tészta kategória: Família Tészta – Vitale termékcsalád
OTC kategória: Gloup zselé
Beltéri falfesték kategória: Héra Prémium beltéri falfesték
Hasmenés elleni készítmény kategória: Imodium Instant 2mg szájban diszpergáló tabletta
Gyümölcslé kategória: Márka Fruitica gyümölcslevek
Margarin kategória: Rama Aero
Sütőmargarin kategória: Rama Vajas Íz
Száraztészta kategória: Soós Premió tészta család
Visszér gél kategória: SP54 Emulgél visszér gél
Serpenyős félkész étel kategória: Taravis Serpenyős Csirketál
Energiaital kategória: WATT Alma-Körte ízű energiaital
Az Év Terméke Díjra a gyártók és forgalmazók jelölhetik termékeiket és szolgáltatásaikat. A díjra azokat a háztartási cikkeket, élelmiszeripari és testápolással kapcsolatos termékeket, vény nélküli gyógyszereket, valamint szolgáltatásokat lehetett nevezni, melyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik – legyen szó akár csomagolásról, hatóanyagról vagy kiszerelésről.
Fekete Zoltán, az Év Terméke Díj zsűrijének elnöke elmondta:„A teljes szakmai zsűri nevében mondhatom, nagyon örülünk, hogy az Év Terméke Díj az elmúlt négy év alatt a kezdeti reményteli kezdeményezésből mára egy megbízható és kiszámítható intézménnyé nőtte ki magát. Vagyis egy olyan márkát igyekeztünk építeni közösen, szervezők, piackutatók, zsűrizők, szakmai újságírók, melynek hitelességét végső soron a fogyasztók, az ő véleményük és értékítéletük garantálja. Az idei, negyedik megmérettetés ismét szép sikereket hozott, a megszokottak mellett újabb innovatív kategóriákban történtek nevezések, és különösen örvendetes, hogy vannak visszatérő vállalkozások is, melyek évről-évre újabb és újabb termékeket indítanak sikeresen. Ezek a cégeknek különösen fontos a részvétel ebben az innovációs márkaértékelési megmérettetésen, mert a folyamatosan változó szabályozási és üzleti környezet kedvezőtlen hatásait csak az innováció, termékfejlesztés, és az etikus, a fogyasztókat partnernek tekintő marketing képes ellensúlyozni.”
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >Tovább csökkent a kiskereskedelem részesedése a lakossági költésekben az EU-ban
A kiskereskedelemben eszközölt kiadások 2023-ban immár a második évben csökkentek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >