Kihirdették Az Év Termékeit
Átadták az Év Terméke Díjat, amely a világ legfontosabb innovációs termékkitüntetése. A programban pályázó termékeket a magyar fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték, összesen 13 kategóriában. A GfK Hungária Piackutató külön felmérésben vizsgálta a korábban díjazott termékek forgalmának alakulását. A felmérés egyértelműen kimutatta, hogy azok a nyertesek, akik tudatosan gondozták a márkájukat, egyértelmű, átlagosan 20-30 százalékos forgalomnövekedést értek el a logó használatának segítségével.
Az innovatív termékeket első lépésben a szakmai zsűri pontozza, majd a GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján a fogyasztók értékelik és ezzel választják ki a legnépszerűbb, Magyarországon is kapható termékeket.
Az Év Terméke Díj 2015 nyertesei:
Multivitamin kategória: Béres Actival+Magnézium
Natúrkozmetikum kategória: CaoNatur termékcsalád a Caolától
Egészségbarát Tészta kategória: Família Tészta – Vitale termékcsalád
OTC kategória: Gloup zselé
Beltéri falfesték kategória: Héra Prémium beltéri falfesték
Hasmenés elleni készítmény kategória: Imodium Instant 2mg szájban diszpergáló tabletta
Gyümölcslé kategória: Márka Fruitica gyümölcslevek
Margarin kategória: Rama Aero
Sütőmargarin kategória: Rama Vajas Íz
Száraztészta kategória: Soós Premió tészta család
Visszér gél kategória: SP54 Emulgél visszér gél
Serpenyős félkész étel kategória: Taravis Serpenyős Csirketál
Energiaital kategória: WATT Alma-Körte ízű energiaital
Az Év Terméke Díjra a gyártók és forgalmazók jelölhetik termékeiket és szolgáltatásaikat. A díjra azokat a háztartási cikkeket, élelmiszeripari és testápolással kapcsolatos termékeket, vény nélküli gyógyszereket, valamint szolgáltatásokat lehetett nevezni, melyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik – legyen szó akár csomagolásról, hatóanyagról vagy kiszerelésről.
Fekete Zoltán, az Év Terméke Díj zsűrijének elnöke elmondta:„A teljes szakmai zsűri nevében mondhatom, nagyon örülünk, hogy az Év Terméke Díj az elmúlt négy év alatt a kezdeti reményteli kezdeményezésből mára egy megbízható és kiszámítható intézménnyé nőtte ki magát. Vagyis egy olyan márkát igyekeztünk építeni közösen, szervezők, piackutatók, zsűrizők, szakmai újságírók, melynek hitelességét végső soron a fogyasztók, az ő véleményük és értékítéletük garantálja. Az idei, negyedik megmérettetés ismét szép sikereket hozott, a megszokottak mellett újabb innovatív kategóriákban történtek nevezések, és különösen örvendetes, hogy vannak visszatérő vállalkozások is, melyek évről-évre újabb és újabb termékeket indítanak sikeresen. Ezek a cégeknek különösen fontos a részvétel ebben az innovációs márkaértékelési megmérettetésen, mert a folyamatosan változó szabályozási és üzleti környezet kedvezőtlen hatásait csak az innováció, termékfejlesztés, és az etikus, a fogyasztókat partnernek tekintő marketing képes ellensúlyozni.”
Kapcsolódó cikkeink
A GfK Európai kereskedelmi vásárlóerő tanulmánya már elérhető
Az átlagos kereskedelmi vásárlóerő Európában 6517 euró fejenként, azonban a…
Tovább olvasom >Tej- és tejtermék-alternatívák egészségre szabva
Az egészségtudatos életmód és a speciális étkezési igények egyre fontosabbá…
Tovább olvasom >Csökkent a hazai sonkafogyasztás
A Magyar Hússzövetség által kiadott friss adatok szerint a húsvéti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >