Kígyózó sorok a dm újranyíló üzlete előtt
Újra várja a vásárlókat a dm a tatabányai Vértes Centerben. Nagy várakozás előzte meg az augusztus 3-ai nyitást,már kora reggel hosszú sorok kígyóztak a drogériánál. A lelkesedés azonban töretlen, az újranyitás óta rengetegen keresték fel a rekordforgalmat produkáló üzletet, amely a megújult külső és a még bővebb termékkínálat mellett különleges nyitási akciókkal várta a vevőket.
Nagy izgalom kísérte a nyitást, és az azt követő napokban is sikerült meglepni a drogéria vásárlóit, akiknek a költözés miatt csupán egy hétig kellett nélkülözniük az üzletet. A drogéria néhány métert költözött a Vértes Centerben, új külsőt kapott, 100 négyzetméterrel bővült, így még nagyobb területen tudja kiszolgálni a vásárlók igényeit.
Az üzletbe látogatók a megszokott minőségi kiszolgálás és termékkínálat mellett még bővebb szortimentből válogathatnak: a dekor áruk és parfümök mostantól még szélesebb kínálatban érhetők el, és a megszokottak mellett új termékekkel is találkozhatnak a megújult drogériában. Porszívózsákok, fürdőszobai kiegészítők, kozmetikai táskák, új szájápolási termékek, valamint új papíráruk költöztek a polcokra, de a hajápolási termékeket keresők is nagyobb kínálatból választhatják ki a számukra megfelelőt.A megnyitón már első nap rengeteg vásárlót üdvözölhettek a Vértes Center dm üzletének dolgozói, a nap végéig kitartott a vásárlók lelkesedése.Amíg a szülők a megújult bolttal ismerkedtek, a gyerekeknek Sau Bär maci okozott kellemes perceket, de a dm a nyitás alkalmával egész héten meglepetésekkel kényezteti vásárlóit.
Az dm üzletek különlegessége, hogy a szortiment kialakítása során fontos szerepet játszik a fenntarthatóság, a környezetvédelem, valamint az ökológiailag lebomló és natúr termékek szortimentbe vétele, nincs ez másként a tatabányai üzletben sem, ahol a drogériára jellemző bio élelmiszerek széles választéka is megtalálható, ami a dm egészségmegőrzés filozófiáját tükrözi.
Kapcsolódó cikkeink
A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >A Lufthansa az amerikai járatok iránti kereslet csökkenésére számít a harmadik negyedévben
A német Lufthansa légitársaság a nyári fellendülés után a harmadik…
Tovább olvasom >