Kígyózó sorok a dm újranyíló üzlete előtt
Újra várja a vásárlókat a dm a tatabányai Vértes Centerben. Nagy várakozás előzte meg az augusztus 3-ai nyitást,már kora reggel hosszú sorok kígyóztak a drogériánál. A lelkesedés azonban töretlen, az újranyitás óta rengetegen keresték fel a rekordforgalmat produkáló üzletet, amely a megújult külső és a még bővebb termékkínálat mellett különleges nyitási akciókkal várta a vevőket.
Nagy izgalom kísérte a nyitást, és az azt követő napokban is sikerült meglepni a drogéria vásárlóit, akiknek a költözés miatt csupán egy hétig kellett nélkülözniük az üzletet. A drogéria néhány métert költözött a Vértes Centerben, új külsőt kapott, 100 négyzetméterrel bővült, így még nagyobb területen tudja kiszolgálni a vásárlók igényeit.
Az üzletbe látogatók a megszokott minőségi kiszolgálás és termékkínálat mellett még bővebb szortimentből válogathatnak: a dekor áruk és parfümök mostantól még szélesebb kínálatban érhetők el, és a megszokottak mellett új termékekkel is találkozhatnak a megújult drogériában. Porszívózsákok, fürdőszobai kiegészítők, kozmetikai táskák, új szájápolási termékek, valamint új papíráruk költöztek a polcokra, de a hajápolási termékeket keresők is nagyobb kínálatból választhatják ki a számukra megfelelőt.A megnyitón már első nap rengeteg vásárlót üdvözölhettek a Vértes Center dm üzletének dolgozói, a nap végéig kitartott a vásárlók lelkesedése.Amíg a szülők a megújult bolttal ismerkedtek, a gyerekeknek Sau Bär maci okozott kellemes perceket, de a dm a nyitás alkalmával egész héten meglepetésekkel kényezteti vásárlóit.
Az dm üzletek különlegessége, hogy a szortiment kialakítása során fontos szerepet játszik a fenntarthatóság, a környezetvédelem, valamint az ökológiailag lebomló és natúr termékek szortimentbe vétele, nincs ez másként a tatabányai üzletben sem, ahol a drogériára jellemző bio élelmiszerek széles választéka is megtalálható, ami a dm egészségmegőrzés filozófiáját tükrözi.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >