Kígyózó sorok a dm újranyíló üzlete előtt
Újra várja a vásárlókat a dm a tatabányai Vértes Centerben. Nagy várakozás előzte meg az augusztus 3-ai nyitást,már kora reggel hosszú sorok kígyóztak a drogériánál. A lelkesedés azonban töretlen, az újranyitás óta rengetegen keresték fel a rekordforgalmat produkáló üzletet, amely a megújult külső és a még bővebb termékkínálat mellett különleges nyitási akciókkal várta a vevőket.
Nagy izgalom kísérte a nyitást, és az azt követő napokban is sikerült meglepni a drogéria vásárlóit, akiknek a költözés miatt csupán egy hétig kellett nélkülözniük az üzletet. A drogéria néhány métert költözött a Vértes Centerben, új külsőt kapott, 100 négyzetméterrel bővült, így még nagyobb területen tudja kiszolgálni a vásárlók igényeit.
Az üzletbe látogatók a megszokott minőségi kiszolgálás és termékkínálat mellett még bővebb szortimentből válogathatnak: a dekor áruk és parfümök mostantól még szélesebb kínálatban érhetők el, és a megszokottak mellett új termékekkel is találkozhatnak a megújult drogériában. Porszívózsákok, fürdőszobai kiegészítők, kozmetikai táskák, új szájápolási termékek, valamint új papíráruk költöztek a polcokra, de a hajápolási termékeket keresők is nagyobb kínálatból választhatják ki a számukra megfelelőt.A megnyitón már első nap rengeteg vásárlót üdvözölhettek a Vértes Center dm üzletének dolgozói, a nap végéig kitartott a vásárlók lelkesedése.Amíg a szülők a megújult bolttal ismerkedtek, a gyerekeknek Sau Bär maci okozott kellemes perceket, de a dm a nyitás alkalmával egész héten meglepetésekkel kényezteti vásárlóit.
Az dm üzletek különlegessége, hogy a szortiment kialakítása során fontos szerepet játszik a fenntarthatóság, a környezetvédelem, valamint az ökológiailag lebomló és natúr termékek szortimentbe vétele, nincs ez másként a tatabányai üzletben sem, ahol a drogériára jellemző bio élelmiszerek széles választéka is megtalálható, ami a dm egészségmegőrzés filozófiáját tükrözi.
Kapcsolódó cikkeink
Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >