Kifli.hu – új online élelmiszer-áruház nyílik
A piacvezető cseh rohlik.cz hazai leányvállalatának célja, hogy egy éven belül az első számú online élelmiszer-áruház legyen Magyarországon is. Kiváló minőségű áruk, gyors kiszállítás és extra kényelmi szolgáltatások különböztetik meg őket a versenytársaktól.
Decemberben nyit a Kifli.hu, az új online élelmiszer-áruház Budapesten. Az első időszakban csak a budapestiek és a budaörsiek rendelhetnek a Kiflitől, de a cég idővel tervezi a szolgáltatási terület növelését.
Körülbelül 8000 terméket listáztak be, melyek fele felső kategóriás vagy prémium termék. A Marks&Spencer például néhány éve távozott Magyarországról, most a Kiflin keresztül visszatér egy széles élelmiszer-portfólióval. A beszállítók között lesz továbbá például a Babé, a Kanálka, a Monyo, az Ecover, a Cycle, vagy a Mendula és a Grapoila is.
A kiváló minőségű áruk mellett a másik tényező, ami megkülönbözteti a Kiflit a versenytársaitól, a szolgáltatás minősége, illetve a kiszállítás gyorsasága. Hétvégén 3, hét közben 4 óra lesz az expressz kiszállítási idő Budapesten. Csehországban a kiszállítási idő 2 óra, idővel Magyarországon is ezt szeretnék elérni. A harmadik fontos elem a rendelés pontossága, azaz a versenytársakkal ellentétben a Kifli.hu-nak lehetősége van arra, hogy az aktuális készletszint szerint mutassa a vásárlóknak a kínálatot. Így elkerülhető az is, hogy helyettesítő terméket kelljen kínálnia a termék átadásának pillanatában. A negyedik tényező a kiszállítási ablakok rövidsége. A Kifli egyórás ablakot vállal, Prágában 15 perces kiszállítási ablakkal dolgoznak. A cél, hogy Budapesten is mielőbb elérhetővé váljon ez a szolgáltatási szint.
A Kifli magabiztos, hogy a fenti ígéretek betartásával hamarosan első számú játékossá lép elő az online élelmiszer-áruházak piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 45 000 gyermek részesült a Kifli.hu ingyenes gyümölcsosztó kezdeményezéséből
A Kifli.hu negyedik évfordulóját ünnepelve több mint 400 óvodában 45…
Tovább olvasom >A Kifli bővíti pékáru kínálatát a farsangi időszakra
A farsangi szezonra kiegészült pék és cukrásztermékek választéka már tényleg…
Tovább olvasom >A Kifli sokáig veszteséges volt, mostanra vált sikersztorivá
Az elmúlt években Magyarországon egyre népszerűbbé vált az élelmiszer-házhozszállítás, különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >