Kifli.hu – új online élelmiszer-áruház nyílik
A piacvezető cseh rohlik.cz hazai leányvállalatának célja, hogy egy éven belül az első számú online élelmiszer-áruház legyen Magyarországon is. Kiváló minőségű áruk, gyors kiszállítás és extra kényelmi szolgáltatások különböztetik meg őket a versenytársaktól.

James McQuillan
ügyvezető igazgató
Kifli.hu
Decemberben nyit a Kifli.hu, az új online élelmiszer-áruház Budapesten. Az első időszakban csak a budapestiek és a budaörsiek rendelhetnek a Kiflitől, de a cég idővel tervezi a szolgáltatási terület növelését.
Körülbelül 8000 terméket listáztak be, melyek fele felső kategóriás vagy prémium termék. A Marks&Spencer például néhány éve távozott Magyarországról, most a Kiflin keresztül visszatér egy széles élelmiszer-portfólióval. A beszállítók között lesz továbbá például a Babé, a Kanálka, a Monyo, az Ecover, a Cycle, vagy a Mendula és a Grapoila is.
A kiváló minőségű áruk mellett a másik tényező, ami megkülönbözteti a Kiflit a versenytársaitól, a szolgáltatás minősége, illetve a kiszállítás gyorsasága. Hétvégén 3, hét közben 4 óra lesz az expressz kiszállítási idő Budapesten. Csehországban a kiszállítási idő 2 óra, idővel Magyarországon is ezt szeretnék elérni. A harmadik fontos elem a rendelés pontossága, azaz a versenytársakkal ellentétben a Kifli.hu-nak lehetősége van arra, hogy az aktuális készletszint szerint mutassa a vásárlóknak a kínálatot. Így elkerülhető az is, hogy helyettesítő terméket kelljen kínálnia a termék átadásának pillanatában. A negyedik tényező a kiszállítási ablakok rövidsége. A Kifli egyórás ablakot vállal, Prágában 15 perces kiszállítási ablakkal dolgoznak. A cél, hogy Budapesten is mielőbb elérhetővé váljon ez a szolgáltatási szint.
A Kifli magabiztos, hogy a fenti ígéretek betartásával hamarosan első számú játékossá lép elő az online élelmiszer-áruházak piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >