Kifli.hu – új online élelmiszer-áruház nyílik
A piacvezető cseh rohlik.cz hazai leányvállalatának célja, hogy egy éven belül az első számú online élelmiszer-áruház legyen Magyarországon is. Kiváló minőségű áruk, gyors kiszállítás és extra kényelmi szolgáltatások különböztetik meg őket a versenytársaktól.

James McQuillan
ügyvezető igazgató
Kifli.hu
Decemberben nyit a Kifli.hu, az új online élelmiszer-áruház Budapesten. Az első időszakban csak a budapestiek és a budaörsiek rendelhetnek a Kiflitől, de a cég idővel tervezi a szolgáltatási terület növelését.
Körülbelül 8000 terméket listáztak be, melyek fele felső kategóriás vagy prémium termék. A Marks&Spencer például néhány éve távozott Magyarországról, most a Kiflin keresztül visszatér egy széles élelmiszer-portfólióval. A beszállítók között lesz továbbá például a Babé, a Kanálka, a Monyo, az Ecover, a Cycle, vagy a Mendula és a Grapoila is.
A kiváló minőségű áruk mellett a másik tényező, ami megkülönbözteti a Kiflit a versenytársaitól, a szolgáltatás minősége, illetve a kiszállítás gyorsasága. Hétvégén 3, hét közben 4 óra lesz az expressz kiszállítási idő Budapesten. Csehországban a kiszállítási idő 2 óra, idővel Magyarországon is ezt szeretnék elérni. A harmadik fontos elem a rendelés pontossága, azaz a versenytársakkal ellentétben a Kifli.hu-nak lehetősége van arra, hogy az aktuális készletszint szerint mutassa a vásárlóknak a kínálatot. Így elkerülhető az is, hogy helyettesítő terméket kelljen kínálnia a termék átadásának pillanatában. A negyedik tényező a kiszállítási ablakok rövidsége. A Kifli egyórás ablakot vállal, Prágában 15 perces kiszállítási ablakkal dolgoznak. A cél, hogy Budapesten is mielőbb elérhetővé váljon ez a szolgáltatási szint.
A Kifli magabiztos, hogy a fenti ígéretek betartásával hamarosan első számú játékossá lép elő az online élelmiszer-áruházak piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Exkluzív Marks & Spencer-termékekkel bővít a Kifli.hu
Jelentősen bővíti exkluzív együttműködését a brit Marks & Spencer márkával…
Tovább olvasom >Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >