Kezükben az illat!
Heston Blumenthal jó 20 éve feltette étlapjára A tenger hangja elnevezésű ételét, egy üvegtetejű fadobozkában tálalt, tenger gyümölcseiből készített, ehető látképet, amihez a vendégek egy MP3 lejátszó segítségével hallgathatták is a tenger morajlását, merthogy – a mester szerint – az autentikus tengerhang jobban kihozza az osztriga friss zamatát. Ez lehetett az az időszak, amikor a világban tudatosodott, hogy a gasztronómia nem csak az evésről és ivásról szól. És ennek a gondolatnak a jegyében szervezik az utóbbi időben a multiszenzorális borkóstolókat, középpontban – persze az ízlelés mellett – az illatokkal való ismerkedéssel. Hadd éreztessük, milyen szinten lehet ezt művelni egy luxusborászatban!
A kaliforniai borvidék állítólag a különlegesen szép borászatok észvesztő Eldorádója, de a Napa-völgyi Raymond Winery talán közülük is kimagaslik. Nem a gazdagságát szeretnénk megmutatni, hanem az ott alkalmazott kreativitást. Íme, a hely és illatmintafala. //
Kapcsolódó cikkeink
Kiemelt cél a hazai borágazat sikere és támogatása
A magyar borászat továbbra is a hazai agrárium egyik legfontosabb…
Tovább olvasom >Kiemelt cél a hazai borágazat sikere és támogatása
A magyar borászat továbbra is a hazai agrárium egyik legfontosabb…
Tovább olvasom >Nem csak a bor, a tető is lehet fehér: így küzd a felmelegedés ellen ez a borászat
Esztergom fölött bújik meg az a szlovákiai, zömében magyarok lakta kis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >