Kezükben az illat!
Heston Blumenthal jó 20 éve feltette étlapjára A tenger hangja elnevezésű ételét, egy üvegtetejű fadobozkában tálalt, tenger gyümölcseiből készített, ehető látképet, amihez a vendégek egy MP3 lejátszó segítségével hallgathatták is a tenger morajlását, merthogy – a mester szerint – az autentikus tengerhang jobban kihozza az osztriga friss zamatát. Ez lehetett az az időszak, amikor a világban tudatosodott, hogy a gasztronómia nem csak az evésről és ivásról szól. És ennek a gondolatnak a jegyében szervezik az utóbbi időben a multiszenzorális borkóstolókat, középpontban – persze az ízlelés mellett – az illatokkal való ismerkedéssel. Hadd éreztessük, milyen szinten lehet ezt művelni egy luxusborászatban!
A kaliforniai borvidék állítólag a különlegesen szép borászatok észvesztő Eldorádója, de a Napa-völgyi Raymond Winery talán közülük is kimagaslik. Nem a gazdagságát szeretnénk megmutatni, hanem az ott alkalmazott kreativitást. Íme, a hely és illatmintafala. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Az első főzőcsatornánk
A hazai gasztronómia fejlődésében komoly közvetett szerepet játszottak a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >