Kezdődik a PLMA Show

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2020. 11. 30. 11:34

World of Private Label logo

December 1-én elindul az első és legnagyobb online „World of Private Label” sajátmárkás szakkiállítás. 61 ország több, mint 1000 kiállítója, köztük 8 magyar vállalat, várja a több, mint 100 országból érkező beszerzőket, disztribútorokat, potenciális partnereket.

Korábban már beszámoltunk arról, hogy a világjárvány miatt a PLMA kénytelen volt elhalasztani éves amszterdami rendezvényét, ami a sajátmárkás iparág világtalálkozója már 35 éve. Végül a „ Life is Good in Private Label” (Jó az élet a sajátmárkával) című eseményt a felhőbe költöztették és december 1-4. dátummal hirdették meg.

Kiállítók és portékájuk

A világ minden tájáról érkeztek a virtuális térbe kiállítók Albániától Indonézián át Vietnámig, minden kontinens képviselteti magát. Összesen 61 ország szerepel a keresőben, amit már november 30-tól használhatnak a látogatók és a sajtó, hogy a kiállítás 4 napjára felkészülhessenek. Szükség is van az előzetes áttekintésre, hiszen 1057 virtuális stand, vagyis kiállítói weboldal várja az érdeklődőket. A vállalatot és a termékeket általában fotóval, videóval, részletes leírással mutatják be a kiállítók. Személyes kapcsolatfelvétel videó hívással vagy e-mailen keresztül is lehetséges, az első kezdeményező mindig a látogató kell legyen. A megbeszélések alatt virtuális névjegycserére és a képernyők megosztására is lehetőség van. A hagyományos csarnokokat most 20 nemzeti és régiós virtuális pavilon idézi fel. Többek közt svájci, kínai, görög, olasz, spanyol, észt, litván, cseh és izraeli közösségi megjelenés található az oldalon.

PLMA online szakkiállítás

Különlegességek

Összesen 7 nagy kategóriába – élelmiszer, állateledel, egészség és szépség, háztartás, házvezetés és egyebek, kereskedelmi beszállítók, szolgáltatók – sorolva jelennek meg a termékek és a szolgáltatások, amelyek közül messze a legnépesebb, a kiállítók 67%-át kitevő food termékcsoport. Ebben jelenik meg 7 magyar vállalat, az Aloha Csinta márkájával, a Cornexi müzli és zab termékeivel, a Felföldi ízesített szívószálakkal, a Hunorganic it’s us lisztkeverékekkel, a Kecskeméti Konzerv zöldség konzervekkel, a Popz pattogatott kukoricával és a Sanaplus vitaminokkal. Az állateledel termékcsoportban pedig a Nagyhegyesi Takarmány Kft. képviseli hazánkat.

Külön rá lehet keresni a szója, gluténmentes, organikus, vegetáriánus, vegán és a fair trade termékekre, ahol a bió termékek száma kiemelkedő 299 találattal.

LátogatókLife is Good

A regisztrált érdeklődők közt nagy számmal találhatók több, mint 100 ország hiper- és szupermarket, diszkont, drogéria, áruház, nagykereskedő, külkereskedő, ügynök, közvetítő vállalatok beszerzői. Jelentkeztek csomagolási és dizájn szakértők is és a sajtó is szép számmal képviselteti magát.

A PLMA óriási fejlesztést hajtott végre az utóbbi fél évben, annak érdekében, hogy a virtuális térben létrehozza a rendkívüli népszerűségű amszterdami esemény méltó virtuális megfelelőjét. Felgyorsították az évek óta fejlesztés alatt álló digitális szakkiállítás-platform elkészülését, hogy továbbra is a sajátmárkás beszállítók és a kereskedők megbízható találkozópontja legyenek. Ahogy Peggy Davies, a PLMA elnöke mondta, „… the show must go on and it will go on — virtually” (a műsornak folytatódnia kell, és folytatódik is – virtuálisan).

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink