Jó az élet a sajátmárkával
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége PLMALive.eu című e havi videó hírműsorában a vezértéma a PLMA online „World of Private Label” szakkiállítás. A 2020. december 1–4-ig tartandó esemény lehetővé teszi a kiskereskedők és gyártók számára, hogy valós időben kapcsolatba léphessenek a digitális standjukon szereplő kiállítókkal. A hírműsor vezetője, Judith Kolenburg a részletekről kérdezte vendégét Jan Van Liert, a PLMA Nemzetközi Kereskedelmi Kiállítás igazgatóját.
1986 óta szervez a PLMA sajátmárkás szakkiállítást Amszterdamban, a RAI csarnokban. A Private Label International Trade Show a világ legnagyobb, sajátmárkára specializálódott szakkiállítása. Az idei évben a világjárvány és a kapcsolódó intézkedések miatt el kellett halasztani a májusra hirdetett eseményt. Helyette december 1-4 között, online találkozhatnak a sajátmárkás piac szereplői.
Virtuális standok és találkozók
Jan Van Lier elmondta, hogy a felhőben 4 napig tartó esemény logikájában a 2 napos hagyományos kiállítás felépítését követi, hiszen minden kategória 2 napig látogatható. Az igazgató arra is kitért, hogy a megszokott csarnokokat és standokat idén dedikált weboldalak helyettesítik majd, melyek minden fontos információt tartalmaznak a kiállító cégről és termékeiről. Termékképek, videók, katalógusok és egyéb releváns anyagok jeleníthetők meg rajta. Kiállítónként 2 főt személyesen is elérhetnek a látogatók videó hívás vagy üzenetek formájában. Virtuális névjegykártya cserére is van lehetőség.
Keresés, szűrés, filterek
A kereskedők termékcsoportokra, alcsoportokra, termékleírásra és gyártóra is rászűrhetnek, így találhatják meg leggyorsabban a potenciális beszállítókat. A találati lista tovább filterezhető országokra vagy termékjellemzőkre, mint például organikus, gluténmentes stb. A kereskedők előre felkészülhetnek az online eseményre a számukra biztosított bevezető napon, november 30-án hétfőn. Ekkor már minden kiállítót élesben láthatják, előre bejelölhetik a kedvenceket, így a kiállítás 4 napját még hatékonyabban kihasználhatják. Közvetlenül megkeresheti a potenciális beszállítót videó hívás indításával vagy üzenetekkel. Amikor élőben összekapcsolódnak, a beszélgetés közben küldhetnek egymásnak információkat, névjegykártyát, kapcsolódó anyagokat, sőt a képernyőiket is megoszthatják. Ha a hívott fél foglalt, a rendszer mindkét félnek üzenetet küld és később valósulhat meg a hívás.
A virtuális rendezvény egyik központi témája a fenntarthatóság lesz. Több megközelítésből, az FMCG ellátási lánc szereplőinek különböző nézőpontjából találkozhatnak majd a témával a kiállítás látogatói.
Judit Kolenburg valódi iparági úttörő eseményként jellemzi a két hét múlva induló virtuális sajátmárkás „World of Private Label” szakkiállítást. A részvétel kereskedőknek ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Látogatói jelentkezést az előzetes adatlap kitöltésével ide kattintva lehet igényelni.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható kakaóalternatíva lett az idei év innovációja az ISM-en
Idén január végén került sor az édességipar első számú nemzetközi…
Tovább olvasom >Tíz éve kínál sajátmárkás elektronikai cikkeket az Auchan
Az Auchan hiperek Qilive márkanév alatt sajátmárkás műszaki cikkeket, kis-…
Tovább olvasom >Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában
Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >