Jó az élet a sajátmárkával

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2020. 11. 17. 11:33

A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége PLMALive.eu című e havi videó hírműsorában a vezértéma a PLMA online „World of Private Label” szakkiállítás. A 2020. december 1–4-ig tartandó esemény lehetővé teszi a kiskereskedők és gyártók számára, hogy valós időben kapcsolatba léphessenek a digitális standjukon szereplő kiállítókkal. A hírműsor vezetője, Judith Kolenburg a részletekről kérdezte vendégét Jan Van Liert, a PLMA Nemzetközi Kereskedelmi Kiállítás igazgatóját.

Judith és Jan

Judith Kolenburg a PLMALive.eu műsorvezetője és Jan Van Lier, a PLMA Nemzetközi Kereskedelmi Kiállítás igazgatója

1986 óta szervez a PLMA sajátmárkás szakkiállítást Amszterdamban, a RAI csarnokban. A Private Label International Trade Show a világ legnagyobb, sajátmárkára specializálódott szakkiállítása. Az idei évben a világjárvány és a kapcsolódó intézkedések miatt el kellett halasztani a májusra hirdetett eseményt. Helyette december 1-4 között, online találkozhatnak a sajátmárkás piac szereplői.

Virtuális standok és találkozók

Jan Van Lier elmondta, hogy a felhőben 4 napig tartó esemény logikájában a 2 napos hagyományos kiállítás felépítését követi, hiszen minden kategória 2 napig látogatható. Az igazgató arra is kitért, hogy a megszokott csarnokokat és standokat idén dedikált weboldalak helyettesítik majd, melyek minden fontos információt tartalmaznak a kiállító cégről és termékeiről. Termékképek, videók, katalógusok és egyéb releváns anyagok jeleníthetők meg rajta. Kiállítónként 2 főt személyesen is elérhetnek a látogatók videó hívás vagy üzenetek formájában. Virtuális névjegykártya cserére is van lehetőség.

Virtuális stand

Virtuális kiállítói stand a PLMA-n

Keresés, szűrés, filterek

A kereskedők termékcsoportokra, alcsoportokra, termékleírásra és gyártóra is rászűrhetnek, így találhatják meg leggyorsabban a potenciális beszállítókat. A találati lista tovább filterezhető országokra vagy termékjellemzőkre, mint például organikus, gluténmentes stb. A kereskedők előre felkészülhetnek az online eseményre a számukra biztosított bevezető napon, november 30-án hétfőn. Ekkor már minden kiállítót élesben láthatják, előre bejelölhetik a kedvenceket, így a kiállítás 4 napját még hatékonyabban kihasználhatják. Közvetlenül megkeresheti a potenciális beszállítót videó hívás indításával vagy üzenetekkel. Amikor élőben összekapcsolódnak, a beszélgetés közben küldhetnek egymásnak információkat, névjegykártyát, kapcsolódó anyagokat, sőt a képernyőiket is megoszthatják. Ha a hívott fél foglalt, a rendszer mindkét félnek üzenetet küld és később valósulhat meg a hívás.

Keresés, szűrés

Keresés, szűrés a hatékonyabb találkozókért

A virtuális rendezvény egyik központi témája a fenntarthatóság lesz. Több megközelítésből, az FMCG ellátási lánc szereplőinek különböző nézőpontjából találkozhatnak majd a témával a kiállítás látogatói.

Judit Kolenburg valódi iparági úttörő eseményként jellemzi a két hét múlva induló virtuális sajátmárkás „World of Private Label” szakkiállítást. A részvétel kereskedőknek ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Látogatói jelentkezést az előzetes adatlap kitöltésével ide kattintva lehet igényelni.

PLMAonline logó

Kapcsolódó cikkeink