Kezdődik a balatoni idény
A balatoni vendéglátóhelyek és kisboltok felkészültségét térképezték fel a Borsodi Sörgyár Zrt. munkatársai a szezon kezdetén. Meglátogatták a fogyasztási pontokat, hogy erősítsék a személyes kapcsolatokat és megvizsgálják a termékek kihelyezését.
A sör erősen szezonális termék, így a nyaralóhelyi értékesítési pontok felkészültsége, kapacitása jelentős befolyást gyakorol a nyári időszak sörfogyasztására. Az erős piaci verseny, az egyre rövidülő balatoni szezon miatt nagyon fontos a szakszerű kiszolgálás, sörkezelés, a jól látható termék, illetve az egyéb tájékoztató információ. A Sörgyár vezetői, munkatársai egész évben folyamatosan ellenőrzik a felszolgált, csapolt sörök minőségét országszerte, de ezúttal Mészáros Zsolt, a HORECA/Small Food igazgatója vezetésével teljeskörűen vizsgálták a kiszolgálást a vendéglátóhelyeken és a boltokban is. „A látogatások során nem csak a Sörgyár érdekeit érintő bolti kihelyezésekre figyeltünk, hanem azokra az ingerekre és élményekre is kíváncsiak voltunk, amik a fogyasztóinkat érik egy-egy éttermi sörözés vagy bolti bevásárlás során” – mondta Mészáros Zsolt. „Szerencsére egyre több vendéglátó fordít komoly figyelmet a kiszolgálás udvariasságára és minőségére. Számunkra a termék minősége mellett – amit mi garantálunk – fontos a sörök csapolása és felszolgálása is.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >