Kezdődik a balatoni idény
A balatoni vendéglátóhelyek és kisboltok felkészültségét térképezték fel a Borsodi Sörgyár Zrt. munkatársai a szezon kezdetén. Meglátogatták a fogyasztási pontokat, hogy erősítsék a személyes kapcsolatokat és megvizsgálják a termékek kihelyezését.
A sör erősen szezonális termék, így a nyaralóhelyi értékesítési pontok felkészültsége, kapacitása jelentős befolyást gyakorol a nyári időszak sörfogyasztására. Az erős piaci verseny, az egyre rövidülő balatoni szezon miatt nagyon fontos a szakszerű kiszolgálás, sörkezelés, a jól látható termék, illetve az egyéb tájékoztató információ. A Sörgyár vezetői, munkatársai egész évben folyamatosan ellenőrzik a felszolgált, csapolt sörök minőségét országszerte, de ezúttal Mészáros Zsolt, a HORECA/Small Food igazgatója vezetésével teljeskörűen vizsgálták a kiszolgálást a vendéglátóhelyeken és a boltokban is. „A látogatások során nem csak a Sörgyár érdekeit érintő bolti kihelyezésekre figyeltünk, hanem azokra az ingerekre és élményekre is kíváncsiak voltunk, amik a fogyasztóinkat érik egy-egy éttermi sörözés vagy bolti bevásárlás során” – mondta Mészáros Zsolt. „Szerencsére egyre több vendéglátó fordít komoly figyelmet a kiszolgálás udvariasságára és minőségére. Számunkra a termék minősége mellett – amit mi garantálunk – fontos a sörök csapolása és felszolgálása is.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >