Kevesebb cég adna cafeteriát a fizetés mellé
A K&H felmérést végzett a magyarországi kis- és középvállalkozások (KKV-k) körében. A kutatásból kiderül, hogy az előző negyedévhez képest 60 százalékról 40 százalékra csökkent azon cégek aránya, amelyek béren kívüli juttatást terveznek adni az alkalmazottjaiknak a következő 12 hónapban. A közlekedési költségtérítésben a vállalatok 20 százaléka, 13. havi fizetésben, jutalomban vagy prémiumban 19 százalék, SZÉP-kártyában pedig 18 százalékuk gondolkodik.

Dolgozók tömegei mondhatnak fel, ha megszűnik a cafeteria
Közeledve az év végéhez a cégek már elkezdik tervezni a következő évi költségeket, többek között a béren kívüli juttatások keretét is. A jelenlegi gazdasági helyzetben feltehetően jóval óvatosabbak a vállalkozások, de remélhetőleg a mostani visszaesés csak átmeneti és a jövőben újra tartósan legalább 50 százalék felett lehet a cafeteriát tervező cégek aránya
– nyilatkozta Rammacher Zoltán, a K&H KKV marketing- és értékesítés-támogatási vezetője.
Emellett a felmérésből kiderül, hogy a cégek 66 százaléka tervez fizetésemelést adni az alkalmazottjainak, ami elmarad az előző negyedévekre jellemző 80 százalék körüli értéktől, de magasabb a koronavírus megjelenésének első évében mért 40-50 százalékos aránytól. Átlagosan 9 százalékos béremeléssel kalkulálnak a KKV-k a következő egy évben.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ és az MKIK
Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ (AÖFK)…
Tovább olvasom >Hasít a SZÉP-kártya új felhasználása
A Cofidis Hitel Monitor friss kutatása szerint a lakosság jelentős…
Tovább olvasom >NGM: a SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >