Kevesebb cég adna cafeteriát a fizetés mellé
A K&H felmérést végzett a magyarországi kis- és középvállalkozások (KKV-k) körében. A kutatásból kiderül, hogy az előző negyedévhez képest 60 százalékról 40 százalékra csökkent azon cégek aránya, amelyek béren kívüli juttatást terveznek adni az alkalmazottjaiknak a következő 12 hónapban. A közlekedési költségtérítésben a vállalatok 20 százaléka, 13. havi fizetésben, jutalomban vagy prémiumban 19 százalék, SZÉP-kártyában pedig 18 százalékuk gondolkodik.

Dolgozók tömegei mondhatnak fel, ha megszűnik a cafeteria
Közeledve az év végéhez a cégek már elkezdik tervezni a következő évi költségeket, többek között a béren kívüli juttatások keretét is. A jelenlegi gazdasági helyzetben feltehetően jóval óvatosabbak a vállalkozások, de remélhetőleg a mostani visszaesés csak átmeneti és a jövőben újra tartósan legalább 50 százalék felett lehet a cafeteriát tervező cégek aránya
– nyilatkozta Rammacher Zoltán, a K&H KKV marketing- és értékesítés-támogatási vezetője.
Emellett a felmérésből kiderül, hogy a cégek 66 százaléka tervez fizetésemelést adni az alkalmazottjainak, ami elmarad az előző negyedévekre jellemző 80 százalék körüli értéktől, de magasabb a koronavírus megjelenésének első évében mért 40-50 százalékos aránytól. Átlagosan 9 százalékos béremeléssel kalkulálnak a KKV-k a következő egy évben.
Kapcsolódó cikkeink
NGM: októberben a kártyabirtokosok 14 százalékkal többet költöttek SZÉP-kártyáikról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hétfőtől újra használható a SZÉP-kártya hideg élelmiszer vásárlására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Év végéig százmilliókkal nőhet a SZÉP kártyák forgalma – decembertől már élelmiszerre is költhető a keret
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
