Kéthavi átlagbér is megspórolható évente az online bevásárlással
A technológiai fejlődésnek köszönhetően a trend egyértelműen az online vásárlás irányába mutat, így egyre több szupermarket kereskedik online platformon. A széles kínálat és az igen eltérő árak miatt azonban sokszor nehéz eldönteni, hogy hol érdemes bevásárolni. A Start it @K&H inkubátorban működő Smartkosár csapatának megoldása egy olyan weboldal, aminek segítségével összehasonlíthatjuk az online szupermarketek árait, így jelentős költséget megspórolva intézhetjük a bevásárlásokat.
Külföldön már régóta elérhetők a szupermarketek online bevásárlási szolgáltatásai, többek között Németországban már sikeresen üzemel a Penny Market webáruháza, Amerikában pedig a Walmart és az Amazon is vállal házhozszállítást. Magyarországon jelenleg több mint 25 olyan élelmiszerkereskedelmi üzletlánc működik, ahol lehetőség van online bevásárlásra is, a négy legnagyobb online szupermarketnek (Tesco, Auchan, Groby, Príma) pedig ma már több mint egy millió látogatója van havonta. Ez a szám hamarosan még tovább növekedhet, hiszen a Spar is a közeljövőben nyitja meg online áruházát. Az áruházak sokszor teljesen eltérő árai miatt azonban az árérzékeny vásárlók egyre nehezebben tudják eldönteni, hol érdemes vásárolniuk. Egy magyar startup, a Start it @K&H inkubátorban működő Smartkosár csapata éppen erre kínál megoldást, nem kis időt és költséget megspórolva ezzel az online vásárlóknak.
„A Smartkosár egy olyan platform, ahol a legnagyobb online élelmiszerláncok aktuális kínálata és árai megtalálhatók, így a felhasználók a garantáltan legolcsóbb kosarat tudják összeállítani és megvásárolni. A felület – a többi ár-összehasonlító oldallal ellentétben – nem egyesével hasonlítja össze a termékeket, hanem a teljes vásárlói kosarat nézi. Mivel az egyes kosarak árai között a tesztek alapján átlagosan 30%-os eltérés figyelhető meg, a szolgáltatás segítségével egy négytagú háztartás akár kéthavi nettó átlagkeresetnek megfelelő összeget is megspórolhat egy év alatt” – vázolta fel az augusztus közepétől elérhető platform lényegét Wettstein Albert, a Smartkosár marketing vezetője.
„A Start it @K&H inkubátorban működő csapatok gyakran saját tapasztalataikból merítve próbálják megvalósítani innovatív ötleteiket. Úgy látjuk azonban, hogy a mai eredményorientált világban a jó ötlet önmagában nem elég egy sikeres vállalkozás megvalósulásához, ha nincs hozzá megfelelő időben megszerzett üzleti tudás, nem kap időben professzionális támogatást. Mi tehát ebben próbálunk segítséget nyújtani számukra a szakmai tapasztalatok és üzleti kapcsolatok megosztásával” – hangsúlyozta Németh Balázs, a K&H Változáskezelés divíziójának vezetője, a Start it @K&H inkubátor program vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a nagy programok hajtják a zöldhiteleket
A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati…
Tovább olvasom >K&H: a fiatalok pesszimistábbnak tűnnek, ha a fizetésükről van szó
A dolgozó fiatalok között tízből nyolcan számítanak arra, hogy a…
Tovább olvasom >Nagyot ugrott a saját autóval rendelkező fiatalok aránya
Egyre több fiatal autózik vagy van saját autója a legújabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >