Ketchupszórat
A Heinz remek poénjaival – pop-up termékekkel, sőt, április 1-re készítettekkel is – viszonylag gyakran találkozhatunk, mutattunk is be ilyeneket olvasóinknak.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A nyár végére időzített, limitált kiadású ketchupszóratot (sprinkles) viszont csak félig viccből készítették, állítólag azért, hogy a majonéz- (és sprinkles)bolond hollandokat rávegyék, sültkrumplijukat ne majonézzel egyék, hanem ketchuppal.
Annyi szellemes termék után még azt is megbocsátjuk a Heinznek, hogy a szilárd halmazállapotúvá változtatott szósz ötletét ezúttal plagizálták, merthogy az első ketchupszóratot valójában az ugyancsak kreatív ötleteiről híres Trader Joe’s amerikai szupermarketlánc már másfél évvel korábban elkészítette és piacra dobta. Nos, ahogy mondani szokták: mindig van új, s még újabb… //
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Eventrend – megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa – kutatás és elemzés
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Franciaországot 100 millió külföldi turista kereste fel tavaly
Franciaország 100 millió külföldi látogatót fogadott 2024-ben, a párizsi olimpiai…
Tovább olvasom >