Ketchupszórat
A Heinz remek poénjaival – pop-up termékekkel, sőt, április 1-re készítettekkel is – viszonylag gyakran találkozhatunk, mutattunk is be ilyeneket olvasóinknak.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A nyár végére időzített, limitált kiadású ketchupszóratot (sprinkles) viszont csak félig viccből készítették, állítólag azért, hogy a majonéz- (és sprinkles)bolond hollandokat rávegyék, sültkrumplijukat ne majonézzel egyék, hanem ketchuppal.
Annyi szellemes termék után még azt is megbocsátjuk a Heinznek, hogy a szilárd halmazállapotúvá változtatott szósz ötletét ezúttal plagizálták, merthogy az első ketchupszóratot valójában az ugyancsak kreatív ötleteiről híres Trader Joe’s amerikai szupermarketlánc már másfél évvel korábban elkészítette és piacra dobta. Nos, ahogy mondani szokták: mindig van új, s még újabb… //
Kapcsolódó cikkeink
Kettéválhat a Kraft Heinz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az őszi utazások új trendje: a Z generáció a megfizethető luxust keresi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Milyen italízeket hozott a nyár?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos koktélverseny
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >