Ketchupszórat

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 03. 14:30

A Heinz remek poénjaival – pop-up termékekkel, sőt, április 1-re készítettekkel is – viszonylag gyakran találkozhatunk, mutattunk is be ilyeneket olvasóinknak.

A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.

A nyár végére időzített, limitált kiadású ketchupszóratot (sprinkles) viszont csak félig viccből készítették, állítólag azért, hogy a majonéz- (és sprinkles)bolond hollandokat rávegyék, sültkrumplijukat ne majonézzel egyék, hanem ketchuppal.

Annyi szellemes termék után még azt is megbocsátjuk a Heinz­nek, hogy a szilárd halmazállapotúvá változtatott szósz ötletét ezúttal plagizálták, merthogy az első ketchupszóratot valójában az ugyancsak kreatív ötleteiről híres Trader Joe’s amerikai szupermarketlánc már másfél évvel korábban elkészítette és piacra dobta. Nos, ahogy mondani szokták: mindig van új, s még újabb… //

Kapcsolódó cikkeink