Ketchupszórat
A Heinz remek poénjaival – pop-up termékekkel, sőt, április 1-re készítettekkel is – viszonylag gyakran találkozhatunk, mutattunk is be ilyeneket olvasóinknak.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A nyár végére időzített, limitált kiadású ketchupszóratot (sprinkles) viszont csak félig viccből készítették, állítólag azért, hogy a majonéz- (és sprinkles)bolond hollandokat rávegyék, sültkrumplijukat ne majonézzel egyék, hanem ketchuppal.
Annyi szellemes termék után még azt is megbocsátjuk a Heinznek, hogy a szilárd halmazállapotúvá változtatott szósz ötletét ezúttal plagizálták, merthogy az első ketchupszóratot valójában az ugyancsak kreatív ötleteiről híres Trader Joe’s amerikai szupermarketlánc már másfél évvel korábban elkészítette és piacra dobta. Nos, ahogy mondani szokták: mindig van új, s még újabb… //
Kapcsolódó cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Reptér – A nap képe
Egy múzsa, két zseniális ötlet: a velencei kaszinó reklámja és…
Tovább olvasom >