Ketchupszórat
A Heinz remek poénjaival – pop-up termékekkel, sőt, április 1-re készítettekkel is – viszonylag gyakran találkozhatunk, mutattunk is be ilyeneket olvasóinknak.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A nyár végére időzített, limitált kiadású ketchupszóratot (sprinkles) viszont csak félig viccből készítették, állítólag azért, hogy a majonéz- (és sprinkles)bolond hollandokat rávegyék, sültkrumplijukat ne majonézzel egyék, hanem ketchuppal.
Annyi szellemes termék után még azt is megbocsátjuk a Heinznek, hogy a szilárd halmazállapotúvá változtatott szósz ötletét ezúttal plagizálták, merthogy az első ketchupszóratot valójában az ugyancsak kreatív ötleteiről híres Trader Joe’s amerikai szupermarketlánc már másfél évvel korábban elkészítette és piacra dobta. Nos, ahogy mondani szokták: mindig van új, s még újabb… //
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a finn Oddlygood a brit Rude Health márkát
A skandináv vegán piacon vezető finn Oddlygood felvásárolta az Egyesült…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >Északra költözik a nyár: ugrásszerűen nő a skandináv turizmus
A nyári hőség és a klímaváltozás hatására egyre több európai…
Tovább olvasom >