Két hónapig tartó nyereményjátékot indít a Márka

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 03. 16. 10:29

Az értékesítés támogatása mellett a Márka a fiatal célcsoport megszólítását és mozgósítását tűzte ki fő célként a brand kommunikációjában igazi mérföldkőnek számító, monstre promóciós kampánnyal.

Kreatív koncepció:

A két hónapig tartó nyereményjáték egy igazi Márka-hagyományt, a kupakgyűjtést frissíti fel a mai kor innovációjával: a játékban a promóciós Márka-kupakokban található kódok feltöltésével lehet részt venni a dedikált weboldalon. A brand karakteréhez passzoló színes, izgalmas grafikai világú kampány fő motívumai a különdíj – Maldív-szigeteki álomnyaralás – ihlette szigetek. Ezeken a szigeteken kel életre a tengernyi napi –, heti –, valamint havi nyeremény és persze a rekordösszegű fődíj: egy éven át havi egymillió, vagyis 12 millió Ft. Az élményközpontú nyereményekhez hasonlóan a médiaválasztás is elsősorban az aktív fiatalokra fókuszál: a televíziós – és rádióhirdetések mellett a Facebook, Youtube, TikTok, Viber és Google platformokon igen erőteljes online kampány támogatja a promóciót. Közterületen az óriásplakátokon és peronreklámokon kívül olyan egyedi megjelenések teszik még jobban átélhetővé az élményt, mint az egyedi villamosdekorációk, vagy a digitális citylight plakátok, míg a két, egzotikus szelfiponttá varázsolt budapesti villamosmegállóban speciális hanghatások is fokozzák a tengerparti feelinget. Az eladáshelyeken pedig bolti plakátok és akciós szórólapok hirdetik az „Irány a nyár” szlogennel futó nyereményjátékot.

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal

Megbízó: Márka Üdítőgyártó Kft
Marketing igazgató: Horváth Adrienn

Senior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Pécskövi Klaudia

Junior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Czene Timea

Ügynökségek:

Kreatív ügynökség: Sky Marketing Communications 
Kreatív igazgató: Harmat Gábor
Stratégiai igazgató: Novák Péter
Account director: Kovács Andrea 

Projekt koordinátor: Pribék Orsolya

Online és social media: Sky Marketing Communications

Médiaügynökség: SpiritCom
Média director: Vincze Tibor 

 

Kapcsolódó cikkeink