Két hónapig tartó nyereményjátékot indít a Márka
Az értékesítés támogatása mellett a Márka a fiatal célcsoport megszólítását és mozgósítását tűzte ki fő célként a brand kommunikációjában igazi mérföldkőnek számító, monstre promóciós kampánnyal.
Kreatív koncepció:
A két hónapig tartó nyereményjáték egy igazi Márka-hagyományt, a kupakgyűjtést frissíti fel a mai kor innovációjával: a játékban a promóciós Márka-kupakokban található kódok feltöltésével lehet részt venni a dedikált weboldalon. A brand karakteréhez passzoló színes, izgalmas grafikai világú kampány fő motívumai a különdíj – Maldív-szigeteki álomnyaralás – ihlette szigetek. Ezeken a szigeteken kel életre a tengernyi napi –, heti –, valamint havi nyeremény és persze a rekordösszegű fődíj: egy éven át havi egymillió, vagyis 12 millió Ft. Az élményközpontú nyereményekhez hasonlóan a médiaválasztás is elsősorban az aktív fiatalokra fókuszál: a televíziós – és rádióhirdetések mellett a Facebook, Youtube, TikTok, Viber és Google platformokon igen erőteljes online kampány támogatja a promóciót. Közterületen az óriásplakátokon és peronreklámokon kívül olyan egyedi megjelenések teszik még jobban átélhetővé az élményt, mint az egyedi villamosdekorációk, vagy a digitális citylight plakátok, míg a két, egzotikus szelfiponttá varázsolt budapesti villamosmegállóban speciális hanghatások is fokozzák a tengerparti feelinget. Az eladáshelyeken pedig bolti plakátok és akciós szórólapok hirdetik az „Irány a nyár” szlogennel futó nyereményjátékot.
ALKOTÓK LISTÁJA:
Megbízói oldal
Megbízó: Márka Üdítőgyártó Kft
Marketing igazgató: Horváth Adrienn
Senior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Pécskövi Klaudia
Junior Kereskedelmi és Marketing asszisztens: Czene Timea
Ügynökségek:
Kreatív ügynökség: Sky Marketing Communications
Kreatív igazgató: Harmat Gábor
Stratégiai igazgató: Novák Péter
Account director: Kovács Andrea
Projekt koordinátor: Pribék Orsolya
Online és social media: Sky Marketing Communications
Médiaügynökség: SpiritCom
Média director: Vincze Tibor
Kapcsolódó cikkeink
Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >