Két csomag Detki keksz vásárlásával Apple csomagot nyert egy budapesti kétgyermekes anyuka
A CBA, a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Detki Keksz képviselői átadták annak a nyereményjátéknak a fődíját, amely március 10-e és április 6-a között zajlott, és amelyben 7 gyártó 175 védjegyes terméke vett részt. A szerencse egy budapesti kétgyermekes családanyának kedvezett.
A nyereményjátékban kizárólag a Magyar Termék védjegyhasználói vehettek részt, a kampány kifejezetten a Cerbona Élelmiszer, a Detki Keksz, a Globus, a Nádudvari Élelmiszer, a Savencia-Szatmári Konzerv és az Univer Product védjegyes termékeinek népszerűsítését támogatta. A játékosoknak ezek közül legalább 2 darabot kellett megvásárolniuk a CBA és Príma áruházakban vagy az online.prima.hu webshopban.
„Újítás volt, hogy a www.magyaranyero.hu hűségoldalunkon indítottuk el a nyereményjátékot” – mondta el Kádár Anita, a Magyar Termék Nonprofit Kft. munkatársa. A regisztrációk száma hasonló a korábbi évekhez, eltekintve a tavalyi kiemelkedő statisztikától (a Covid miatt nehéz ehhez hasonlítani), de nagyon szép eredmény, hogy az AP kód feltöltés és a vásárolt darabszám inkább a tavalyi rekord eredményhez közelít, messze meghaladva az ennél korábbi számokat. A weboldalra látogatók többsége Budapestről és Pest megyéből érkezett. Jelentős volt a mobilról pályázók aránya, ez arra utal, hogy a promóció sikerrel szólította meg a fiatalabb korosztályt is. Emellett a print PR-hirdetések köszönhetően jelentősen sikerült növelni a védjegyes termékek láthatóságát az elsődleges célcsoport, a fő bevásárló nők körében – tette hozzá Kádár Anita.
„Fontosnak tartjuk, hogy minél inkább felhívjuk a vásárlóink figyelmét a kiváló minőségű magyar termékekre. A mostani promóció is kiválóan segítette ezen törekvésünket, hiszen nagyon magas részvételi aránya volt az aktivitásnak.” hangsúlyozta a díjátadón Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója.
A fődíjat, az Apple csomagot Urbán-Németh Dóra nyerte, a feltöltött AP kód tanúsága szerint két csomag Detki Keksz megvásárlásával. Budapesten él férjével, valamint három- és egyéves gyermekeikkel. Rendszeresen részt vesz a Magyar Termék promócióiban, de játéktól függetlenül is fontos számára, hogy hazai termékeket vásároljon, mindig figyeli a védjegyet a termékeken.
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Manpower: javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések
Javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések, a belföldi munkáltatók…
Tovább olvasom >