Kell a húsélmény
Beleharapni egy jó hamburgerbe, élvezni a hús puhaságát, érezni a szaftosságát – na, ez az élmény az, amit nehéz utánozni a növényi alapú burgerekben. Ezért is kísérleteznek vele mindenütt a világban a nagy élelmiszeripari vállalkozások. Nagy energiákkal keresik azokat a növényi fehérjéket, vízlekötőket, keményítőket és más rostokat, amelyek hasonlóvá teszik az új termékek textúráját, szerkezetét, krémességét, színét és persze ízét az állati eredetűekéhez.
Meglehet, mindez nem cseng össze egy szép darab marhaszegy megdarálásának élményével, de muszáj tudomásul venni: a húshelyettesítők terjedése a világban töretlen. Az amerikai Buyers Edge Platform 20 ezernél is több étterembe járó megkérdezésével készített kutatása szerint éttermi eladásuk mennyisége az előző évihez képest 87%-al nőtt 2019-ben. A londoni Technavio szerint a növényi alapú burgerek piaca az évtized közepéig több mint 40%-kal nő évente, ugyanez az érték az USA-ban jóval meghaladhatja az 50%-ot. //
Kapcsolódó cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sejttenyésztett marhazsírral lépne piacra Európában a Mosa Meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az őszi utazások új trendje: a Z generáció a megfizethető luxust keresi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Milyen italízeket hozott a nyár?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos koktélverseny
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >