Kávézás útközben

Zákány Matild
shop üzletág vezető
Shell
Ugyan a járvány az autóutak forgalmát is megcsappantotta, de a vásárlók nem hagyták ott a Shell töltőállomásainak kávézópultjait – mondta el olvasóinknak Zákány Matild, a cég shop üzletág vezetője.
A kávéfogyasztási szokások átalakulóban vannak Magyarországon, erősödik a minőségi kávézás iránti igény, és a Shell is lépést tart ezzel a fejlődéssel. Bár a járvány miatt ritkábban vannak az utakon az emberek, ami negatív hatással volt a Shell-töltőállomások teljesítményére, a vásárlók mégis szívesen térnek be hozzánk most is – akárcsak egy kávé kedvéért, vagy éppen tankoláskor veszik meg frissítő feketéjüket. Az itthon jellemző trendeknek megfelelően töltőállomásainkon mi is azt tapasztaljuk, hogy az olasz típusú (eszpresszó) kávé a legnépszerűbb, de egyre növekszik a lungo, azaz a hosszú kávék kedvelőinek száma is.

Akárcsak egy jó kávé kedvéért bejönnek hozzánk most is
Termékfejlesztésünk nem állt le, de a pandémia miatt egyes folyamatok lassulni kényszerültek. A járvány idején nem vezettünk be új termékeket, de természetesen a továbbiakban is folyamatosan figyeljük a vásárlói trendeket, és ennek megfelelően dolgozunk az újdonságok fejlesztésén, illetve bevezetésén. A kávéfogyasztás még ebben a sokszor kiszámíthatatlanul változó időszakban is mindennapjaink részét jelenti, a Shell pedig a fogyasztók szokásainak, valamint elvárásainak megfelelően alakítja mindenkori kínálatát. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Zártan tartás, legeltetési tilalom és kötelező vágás szükséges az RSzKF megfékezéséhez
A szlovák ragadós száj- és körömfájás kitörések miatt újabb intézkedéseket…
Tovább olvasom >Zártan tartás, legeltetési tilalom és kötelező vágás szükséges az RSzKF megfékezéséhez
A szlovák ragadós száj- és körömfájás kitörések miatt újabb intézkedéseket…
Tovább olvasom >Hol rontottuk el? A ragadós száj- és körömfájás betegség kapcsán influenszer is felszólalt
A hazai mezőgazdaságot és élelmiszerellátást is befolyásoló ragadós száj- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >Új képzéssorozat a balatoni turizmusért: gyakorlatközpontú tréningek Keszthelyen
A balatoni turizmus fejlődésének egyik kulcsa a szolgáltatók versenyképességének növelése…
Tovább olvasom >Ginfesztivál júniusban
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns új…
Tovább olvasom >