Kávéházi hangulatot varázsol az otthonokba a SPAR
A Nescafé® Dolce Gusto® kávégépek, kávékapszulák és kiegészítők a kiváló minőség garanciái. A SPAR Magyarország üzleteiben az augusztus 15-én induló új pontgyűjtő akcióval a hűséges vásárlók az otthonukba varázsolhatják a legkellemesebb kávéházi élményeket.
A kávészemek élénkítő hatását az ókor és a középkor fordulóján fedezték fel Afrikában, ahonnan főzött frissítő italként arab kereskedők közvetítésével jutott el az 1600-as évek Európájába, majd a pörkölt kávébabból készített frissítő meghódította az egész világot. Ma már el sem tudnánk képzelni nélküle a reggeleinket.
A SPAR legújabb hűségakciójával ismét egy kiváló márkával jutalmazza hűséges vásárlóit a kávézás modern művészetét kínálva: a Nescafé® Dolce Gusto® kávékapszulákat, kávégépeket és kiegészítőket úgy tervezték, hogy a fogyasztók az ínycsiklandó italok minden egyes kortyában érezzék a minőséget.
„A SPAR Magyarország a kezdetek óta magas minőségű élelmiszerekkel látja el a vásárlóit, amelyek fogyasztásához stílusos és színvonalas eszközöket is biztosít. Legújabb hűségakciónkban egymásra talál a nívó és a forma: a Nescafé® Dolce Gusto® rendszerek különlegessége, hogy az ízletes tejkapszuláknak köszönhetően pillanatok alatt valódi kávécsodákat lehet készíteni anélkül, hogy tejet kellene habosítani vagy tejtartályt mosogatni. A vásárlók pillanatok alatt igazi kávéházi élményt varázsolhatnak otthonukba, hiszen a korszerű kávégépek mellett a márka exkluzív kávékapszuláihoz és különleges kiegészítőihez is kedvezményesen juthatnak hozzá” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A promócióban szereplő nyolcféle termék között megtalálható a Nescafé® Dolce Gusto® Piccolo Antrachite, illetve az Esperta kapszulás kávéfőzőgép, valamint a – finn topdesigner, Harri Koskinen tervezte – 24 kapszula tárolására alkalmas Nescafé® Dolce Gusto® forgatható fém kapszulatartó. Az akcióban választható továbbá a márka kétdarabos latte macchiato üvegpohár szettje, az espresso vagy cappuccino porcelán csészekészlet – 2-2 darab csészével és aljjal –, illetőleg a 16 darabos Essenza di Moka kávékapszula-csomag, valamint a zsírmentes, hozzáadott cukrot nem tartalmazó Cappuccino skinny/light tej-és kávékapszula kombináció. A termékeket a pontok összegyűjtését követően, 30-62%-os kedvezménnyel vehetik meg a vásárlók, de hűségpont nélküli áron is megvásárolhatóak.
A pontgyűjtő akció 2019. augusztus 15-én indul és 2019. szeptember 25-ig tart a SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR partner és SPAR market áruházakban. A vásárlók minden elköltött 1.000 forintjuk után 1 hűségpontot kapnak, amelyet gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak. Ha egy pontgyűjtő füzetben összegyűjtenek 10 vagy 30 db matricát, megvásárolhatják a 8-féle Nescafé® Dolce Gusto® termék egyikét kedvezményes áron. Amennyiben 30 pontot gyűjtenek össze a gyűjtőfüzetben, választhatnak, hogy a 30 ponthoz tartozó kedvezményes áron vásárolják meg a kávéfőző gépek egyikét, vagy a 10 pontos termékekből választanak 3 darabot, mindhárom termék kedvezményes árának egyidejű megfizetése mellett. A gyűjtőfüzetbe lehetőség van 20 pontot is beragasztani, ekkor 2 db termék 10 hűségpontos árhoz tartozó kedvezményes darabáron vásárolható meg, mindkét termék kedvezményes árának egyszerre történő megfizetése mellett. A vásárláshoz le kell adni a szükséges 10, 20 vagy 30 pontot tartalmazó gyűjtőfüzetet a kiválasztott termékkel vagy termékekkel együtt a pénztárnál, és a SPAR munkatársai azonnal érvényesítik a kedvezményt.
A hűségpontok beváltására 2019. augusztus 15. és 2019. október 6. között lesz lehetősége a vásárlóknak az árukészlet erejéig. A részletes részvételi szabályzat megtalálható a www.spar.hu weboldalon és a hűségakcióban résztvevő áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A SPAR gyümölcsfa ültetésével kompenzálja rendezvényeit
A SPAR Magyarország két nagy rendezvényének karbonlábnyomát 418 őshonos gyümölcsfa…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >