Kaufland: új hipermarket-koncepció Romániában
Teljesen új koncepciót próbál ki a Kaufland egyik bukaresti üzletében. A német kiskereskedő „tökéletesen modernizált vásárlási élményt” nyújt vásárlóinak.
Az új „stílus” keretében a Kaufland növelte és változatosabbá tette a választékot, amelynek részeként az üzletben megjelent a Sushi Bár, a Frissítő Bár és a Szendvics Bár, valamint egy önkiszolgáló részleg, ahol friss termékeket lehet fogyasztani. A bolt kívül-belül teljesen új dizájnt kapott.
A hipermarket parkolójában automata újrahasznosítók is helyet kaptak, amelyekben szelektíven lehet gyűjteni a PET-palackokat, az üvegeket és az alumínium dobozokat.
Kapcsolódó cikkeink
Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >Lengyelországban és Ausztriában is megnyitja piacterét a Kaufland
A Kaufland, Németország egyik legnagyobb e-kereskedelmi platformja a nyár végén…
Tovább olvasom >Többször használható zacskókat vezet be a Kaufland Németországban
A Kaufland újrahasználható tasakokat vezet be pékárurészlegén Németországban. Az egyenként…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Monster Energy Ultra Rosá
A magyar piacon februárban bevezetett termék teljesen új ízélményt nyújt…
Tovább olvasom >Bertolli Carbonara tésztaszósz
A Bertolli Carbonara tésztaszósz elkészítésének kulináris titkát autentikus olasz receptek…
Tovább olvasom >