Lengyelországban és Ausztriában is megnyitja piacterét a Kaufland
A Kaufland, Németország egyik legnagyobb e-kereskedelmi platformja a nyár végén Lengyelországban és Ausztriában is terjeszkedik. A Kaufland és a Lidl szupermarketlánc tulajdonosa. A Schwarz Csoport további online terveket is sző: 200 milliót szán a Lidl e-kereskedelmi tevékenységére.
Németország jól ismert hipermarketlánca, a Kaufland három évvel ezelőtt indította el piacterét, nem sokkal azután, hogy a Schwarz Gruppe felvásárolta a Real.de-t. Németországban a piactér havonta több tízmillió látogatót vonz. A választékban több mint 45 millió termék szerepel több mint 6400 kategóriában.
Határokon átnyúló terjeszkedés
A Kaufland piactere már tavaly óta működik Szlovákiában és a Cseh Köztársaságban. Gerald Schönbucher, a Kaufland e-commerce vezérigazgatója szerint a platform már a legnagyobb piacterek közé tartozik ezekben az országokban, sok helyi eladóval. A Lengyelországban és Ausztriában történő terjeszkedést logikus lépésnek tartja. A Kaufland 245 áruházával befutott szupermarketlánc Lengyelországban, ahol az e-kereskedelem egyre nagyobb teret hódít. Ausztriában a láncnak nincsenek fizikai üzletei.
A fizikai üzletek hiánya ellenére a Kaufland azt állítja, hogy Ausztriában több mint 40%-os márkaismertséggel rendelkezik. Az országban ráadásul kevés olyan helyi piactér szolgáltató van, amely hasonlóan széles termékválasztékkal rendelkezik; a Kaufland lehetőséget lát az osztrák online piacon.
Fulfilment
A nemzetközivé válás alapja a Kaufland Global Marketplace „minden egyben megoldása”. Ez lehetővé teszi az értékesítési partnerek számára, hogy a regisztrációt követően országos és nemzetközi szinten értékesítsenek a különböző domaineken. A piactér idén bevezeti a nemzetközi Fulfillment by Kaufland szolgáltatást is, amely segítségével gyorsabb lehet a megrendelések kiszállítása a vásárlókhoz.
Ecommerce News
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >1,1%-kal nőtt a hazai gazdaság az első negyedévben
Az idei első negyedévben 0,8%-kal nőtt a gazdaság teljesítménye az előző…
Tovább olvasom >Anyák napi ajándékok akciósan a Tescóból
Magyarországon idén május 5-én ünnepeljük az Anyák napját. Ezen a…
Tovább olvasom >