Kaufland: csökkenő cukor-, só- és zsírtartalom
Tovább csökkentette saját márkás termékeinek cukor-, só- és zsírtartalmát a német Kaufland. Akad olyan termék is, amelynél a csökkenés mértéke több mint 50 százalék.
A Kaufland egyik pékterméke 55 %-kal kevesebb cukrot, organikus tofu-hamburgere pedig 51 %-kal kevesebb sót tartalmaz mostantól. A cég célja, hogy 2021 végéig több mint 300 saját termékét tegye ilyen módon egészségesebbé.
A K-Classic-Kinderquark a jövőben 12 %-kal kevesebb cukrot, a Berner kolbász 17 %-kal kevesebb zsírt és 14 %-kal kevesebb sót tartalmaz majd.
A Kaufland más területen is igyekszik népszerűsíteni az egészséges táplálkozás fontosságát: a vállalat részt vesz az European School Fruit Scheme nevű programban, amely a gyerekeket tanítja helyes étkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
A szlovákiai Kaufland magyar vásárlókra céloz
A Kaufland szlovákiai üzletei aktívan csábítják a magyar vásárlókat, figyelemfelkeltő…
Tovább olvasom >A Lidl testvérboltja, a Kaufland Magyarországra jöhet?
A magyar kiskereskedelmi piacon továbbra is fennállnak lehetőségek új szereplők…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >